Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمدمهدی نظری در مورد بازی هفته اول تیم فوتبال نساجی مازندران برابر تیم گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: شروع لیگ برای همه تیم‌ها مهم است. اولین بازی می‌تواند تاثیر زیادی در روند روحی بازیکنان داشته باشد. تیم ما هم انگیزه خوبی دارد و امیدواریم در بازی اول برابر تیم گل‌گهر شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وضعیت نامشخص مدیریتی باشگاه نساجی کمی کار ما را سخت کرده بود. در تیم بلاتکلیفی وجود داشت که به نظر می‌رسد برطرف شده است. قرار است به زودی پیش پرداخت بازیکنان پرداخت شود. با توجه به ثبات مالکیت و تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم شرایط خوبی داریم. امیدوارم با قدرت وارد لیگ برتر شویم.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد تعویق زمان آغاز لیگ برتر تصریح کرد: شاید خوب نباشد که زمان شروع لیگ برتر به تاخیر افتاده است، اما تیم ما ضرر چندانی نکرد. البته این تاخیر برای تیم ما که تمرینات را دیر شروع کرد خوب بود و فرصت بیشتری برای آماده‌سازی داشتیم. البته بلاتکلیفی روی تیم تیم ما تاثیرگذار و بهتر است که زمان مشخصی را اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر نظری نساجی مازندران نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

نساجی مازندران دو روز دیگر در رقابت دشواری در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که کسب حتی یک امتیاز هم در این بازی می‌تواند آن‌ها را به بقا در لیگ برتر امیدوارتر کند و محمود قائدرحمتی نیز سعی دارد با رفع مصدومیت به ترکیب تیمش در این بازی برگردد.

محمود قائدرحمتی که دو هفته قبل در دیدار نساجی مازندران مقابل سپاهان و تیم سابق خود به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در دو مسابقه اخیرشان برابر تراکتور و ذوب‌آهن حضور نداشت، اما ظاهرا وضعیت او بهتر شده و بعید نیست بتواند در جدال با پرسپولیس به میادین برگردد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که تجربه کسب چهار پیروزی همراه با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس را دارد و دو سال قبل هم در جام حذفی یک پاس گل برابر این تیم در ورزشگاه آزادی داد، زیر نظر کادر پزشکی تیمش شرایط بهتری پیدا کرده تا دوشنبه دوباره در لیست بازی قرار بگیرد.

قائدرحمتی که سه سال قبل هم در نساجی مازندران عضویت داشت و گل‌های حساسی در راه بقای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند، انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با پرسپولیس به میدان برود و تیمش را کمک کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس