Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن کوراش کشور گفت: دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهانی کوراش در کره جنوبی از نوزدهم مرداد در بجنورد آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کوروش خسرویار، دبیر انجمن کوراش کشور در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش بزرگسالان کشور، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و رقابت‌های هنرهای رزمی، از روز گذشته در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه اردو تا روز یکم شهریور ماه ادامه دارد، گفت: ترکیب اصلی تیم ملی کوراش در این اردو به تمرین می پردازند.

 

خسرویار با اشاره به اینکه سه کوراشکار از خراسان شمالی و دو نفر از خراسان رضوی ترکیب اصلی تیم را تشکیل می دهند، گفت: الیاس پاکدل در وزن ۷۳ کیلوگرم، الیاس علی اکبری در وزن ۸۱ و حامد رشیدی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم از خراسان شمالی، امید تیزتک در وزن ۹۰ کیلوگرم و جعفر پهلوانی در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم از خراسان رضوی و حریف های تمرینی نیز از استان در این اردو حضور دارند.

 

دبیر انحمن کوراش کشور اضافه کرد: تیم ملی کوراش جمهوری اسلامی ایران روز هشتم شهریور ماه برای حضور در مسابقات بزرگسالان جهان و دومین دوره هنرهای رزمی جهان، راهی شهر «چونگ جو» کره جنوبی می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: مسئولین این دوره از اردو برعهده مصطفی دلیریان و هدایت تیم ملی کوراش ایران را رضا مهنان عهده دار است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ محمد محمودوند ظهر امروز دهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردو‌های راهیان نور غرب کشور اظهارداشت: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روز‌های نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد