Web Analytics Made Easy - Statcounter

طهماسبی دعای عرفه را فرصت بی نظیر بندگی و تزرع خواند و گفت: عرفه به معنای رسیدن به شناخت خود و جایگاه بندگی خدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « طهماسبی» با حضور در دوره طرح آموزشی تربیت معلمان مکتب القرآن کریم استان البرز که طی ۱۰ روز در سالن همایش کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار می شود، گفت: عرفه فرصت تزرع و نیایش به درگاه حق تعالی و طلب بخشش و استغفار از گناهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد زبان آموزی قرآن کریم با بیان اهمیت استجابت دعای عرفه، افزود: یکی از مسائل اساسی در بحث دعا، معرفت و شناخت نسبت به جایگاه خود و ایمان به خداوند متعال است.

 

وی با اشاره به ظرفیت های عظیم دعا، عنوان کرد: عرفه به معنای شناخت است، شناخت و تربیتی که امام حسین(ع) در قالب دعا به یادگار گذاشتند.

 

 

طهماسبی توضیح داد: درک روز عرفه و حضور در صفوف جماعت برای دعا و تزرع به درگاه خدا یکی از ابعاد محوری دعای عرفه است که با توجه به اهمیت آن باید نسبت به حفظ لحظه لحظه آن اهتمام داشت.

 

استاد زبان آموزی قرآن کریم، مطرح کرد: برقراری ارتباط انسان با خدا به واسطه دعای عرفه در بعد جسم و روح تاثیرگذار است، آنجا که انسان در دعا می گوید، تمام جوارح وجودی من از شیارهای دست تا مژگان چشم به یاد خدا است، نشان از اهمیت این دعای عظیم در روح و جسم انسان دارد.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: دعای عرفه خطبه نماز جمعه روز خبرنگار خبرگزاری شبستان مراسم دعای عرفه روزنامه خطبه های نماز جمعه نماز جمعه عرفه شناخت انسان و خدا دعای عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به سخن شهید مرتضی مطهری مبنی بر اینکه شهدا شمع تاریخ‌اند، می‌سوزند تا راه را نشان دهند، اشاره کرد و گفت: برترین راه در عالم، راه بندگی و معرفت الهی است که سرچشمه آن انبیاء و امامان و اوصیا هستند.
آیت الله میرباقری تصریح کرد: غفلت، رغبت، شهوت و شبهه، چهار مسیر حمله شیطان به انسان است

وی گفت: انبیای الهی، امانت الهی را در زمین به‌جامی‌گذارند و این امانت به اهلش می‌رسد که اهل بندگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مترسک؛ عرفان طهماسبی
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • معنای رفتار مختلف گرگ‌ها در گله + فیلم
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود
  • گوشه‌هایی از مراسم پرفیض دعای ندبه در امامزاده بهلول (ع) خوی + تصاویر
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق(ع)