Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات بین‌المللی غواصی عمق ارتش‌های جهان ۲۰۱۹  به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت تیم‌های غواصی از روسیه، چین، آفریقای جنوبی، سوریه و ونزوئلا در قالب  مسابقات بین‌المللی نظامیان برگزار می‌شود  و  تا ۲۳ مرداد ادامه خواهد داشت.

مسابقه بین‌المللی نظامیان همزمان در روسیه، چین، ایران، مغولستان، هند، بلاروس، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان و ازبکستان در ۳۲ رشته و با مشارکت ۳۰ کشور درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بازی‌های بین‌المللی ارتش‌های جهان با شرکت حدود ۲۰۰ تیم شامل بیش از پنج هزار نظامی از ارتش‌های ۳۶ کشور جهان برگزار می‌شود و نظامیان در ۳۲ رشته با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 پنجمین دوره مسابقه بین‌المللی نظامیان جهان در ۲۵ میدان نظامی شامل روسیه، ایران، ارمنستان، بلاروس، هند، چین، قزاقستان، مغولستان، ازبکستان و جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود و هند، مغولستان و ازبکستان نیز برای نخستین بار میزبان این مسابقات بین‌المللی  هستند. نخستین دوره مسابقه بین‌المللی نظامی در سال ۲۰۱۵ به میزبانی روسیه و قزاقستان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات علاوه بر حضور تیم‌هایی از نیروهای مسلح در کشورهای میزبان، جمهوری اسلامی ایران در دو رشته «غواصی عمق» به میزبانی نیروی دریایی ارتش در جزیره کیش و «گشت جاده‌ای» به میزبانی نیروی انتظامی در شهر پرند پذیرای تیم‌های نیروهای مسلح کشورهای شرکت‌کننده می‌باشد.

  این دومین بار است که مسابقه  بین‌المللی غواصی عمق در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

اولین دوره این مسابقه سال گذشته به میزبانی نوشهر برگزار شد و امسال کیش میزبان دومین دوره این رقابت‌ها است که طی آن غواصان اعزامی از ۱۰ کشور منتخب دنیا به مصاف هم می‌روند.

 در نخستین دوره برگزاری این مسابقه در نوشهر، تیم ایران در بخش غواصی عمق مقام اول را کسب کرد و در مجموع پنجم جهان شد.

کد خبر 451279 برچسب‌ها ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد