Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسکتبال ایران در یازدهمین دوره کمپ آموزشی بسکتبال بدون مرز یک نماینده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سورنا علیزاده سنتر ۱۷ ساله تیم بسکتبال جوانان ایران یکشنبه شب برای حضور در کمپ بسکتبال بدون مرز راهی توکیوی ژاپن خواهد شد. علیزاده تنها نماینده بسکتبال ایران در کمپ تمرینی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یازدهمین دوره کمپ آموزشی بسکتبال بدون مرز که با همکاری NBA و فدراسیون جهانی بسکتبال برگزار می شود از چهارشنبه ۲۳ مرداد به مدت سه روز و با حضور ۶۴ بازیکن دختر و پسر منتخب از ۱۸ کشور حوزه آسیا و اقیانوسیه برگزار خواهد شد.

سم کسل اسطوره هیوستون راکتس و قهرمان سه دوره NBA، کوین لونی قهرمان دو دوره NBA، رابی لوپز سنتر تیم میلواکی باکس و یوتا تابوسه بازیکن سابق فینیکس سانز از مشهورترین چهره های حاضر در این کمپ به شمار می روند.

پت دلینی از اورلاندو مجیک، براینا گیتس از مینه سوتا تیمبروولز، آنتونیو لنگ از کلیولن کاوالیرز و وس آنسلد از دنور ناگتس مدیریت فنی این کمپ را برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین