Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی «پایش»، ویژه برنامه «پایش، امشب به مناسبت عید سعید قربان، به مرور موضوعات پرداخته شده در برنامه طی چند سال اخیر می‌پردازد.

«پایش» امشب به مناسبت عید سعید قربان، در ویژه برنامه‌ای با دعوت از مرتضی حیدری و کیاداوود اسفندیاری، مجریان سال‌های قبل پایش، به مرور موضوعات اقتصادی مطرح شده در این برنامه طی چند سال اخیر و حواشی پیرامون آن‌ها می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویژه برنامه امشب با پخش ویدئو‌های برگزیده قسمت‌های مختلف برنامه پایش، وعده‌های دولت مردان در این برنامه نیز بازخوانی می شود.

بیشتر بخوانید: نرخ خرید تضمینی گندم در برنامه این هفته «پایش» بررسی می شود 

همچنین در پایان برنامه، کارآفرینان برتر کشور که در پایش حضور داشته اند نیز مرور می‌شود و برای اولین بار، از نوجوان موفق پایش نیز رونمایی می شود.

«پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و سردبیری محمد عنبری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یک شنبه‌ها و سه شنبه ها، ساعت ۱۹:۴۵ با اجرای محمد دلاوری به‌طور زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی برنامه پایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،   تبیین مسائل اقتصادی کشور موضوع این برنامه است.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه به مدت ۷۰ دقیقه پخش می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد