Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد ؛رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به شایعات مطرح شده پیرامون احتمال افزایش طول مدت خدمت سربازی تاکید کرد که تغییری در طول مدت خدمت سربازی ایجاد نشده است.
سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این که آیا احتمال افزایش طول مدت خدمت سربازی وجود دارد یا خیر؟ گفت: چنین شایعاتی بارها در مورد سربازی مطرح شده اما در حال حاضر هیچ تغییری در طول مدت خدمت سربازی به وجود نیامده و مدت خدمت عادی سربازان ۲۱ ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره اینکه آیا احتمال افزایش طول مدت خدمت سربازی وجود دارد یا خیر؟ گفت: طبق قانون طول مدت خدمت وظیفه عمومی می تواند از سوی ستادمل نیروهای مسلح افزایش یابد و اگر چنانچه نیروهاس مسلح با کمبود سرباز مواجه شود ممکن است طول مدت خدمت سربازی افزایش یابد اما در حال حاضر چنین تصمیمی وجود ندارد.
کمالی در مورد اینکه اگر خدمت سربازی افزایش یابد مشمولان در حال خدمت نیز طول مدت شان افزایش می یابد یا خیر؟ گفت: در صورت افزایش طول مدت خدمت سربازی این مقررات شامل افراد در حال خدمت نخواهد شد.

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد

علی جورابلو مدیر جهاد کشاورزی گرمسار گفت: در بیشتر از ۸۰۰ هکتار از اراضی شهرستان گرمسار اکنون عملیات کشاورزی حفاظتی شامل کم‌خاک‌ورزی و بی خاک‌ورزی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: طبق برنامه پیش بینی می‌شود سطح خاک‌ورزی حفاظتی در این شهرستان در سال‌های آتی افزایش پیدا کند و به بیش از یکهزار هکتار برسد.

وی گفت: افزایش رطوبت ذخیره شده در خاک مهم‌ترین عامل تولید درمناطق خشک وکم‌بارش است و باقی ماندن بقایای گیاهی بر روی سطح خاک و همچنین افزایش مواد آلی خاک، کاهش نیروی کار و انرژی و هزینه‌های سرمایه‌گذاری از مهمترین مزایای خاک ورزی حفاظتی است.

این مسئول بیان کرد که کاهش تردد ادوات خاک ورزی در مزرعه و صدمه کمتر ساختمان خاک از مزایای اجرای خاک ورزی حفاظتی است. در خاک ورزی مرسوم ۶ تا هفت بار تردد در مزرعه برای کشت، علاوه بر تخریب ساختمان خاک هزینه بسیاری دارد و این در حالی است که در خاک‌ورزی حفاظتی رایج در گرمسار فقط ۲ یا حداکثر سه بار ادوات خاک ورزی به سطح مزرعه می‌روند.

مدیر جهاد کشاورزی گرمسار افزود: کشت محصول در بقایای گیاهی سال قبل با دستگاه‌های مستقیم کار، حذف شخم عمیق در خاک و جایگزینی شخم سبک و استفاده از ادوات کم‌خاکورزی از روش‌های متداول خاک‌ورزی حفاظتی توصیه شده به کشاورزان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم