Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ارسال گزارشاتی مبنی بر سوء استفاده شخصی از امکانات سازمانی در شهرداری،‌گفت:‌ نصب آرم بروی تمام امکانات و خودرو‌های شهرداری برای جلوگیری از سوء استفاده‌های شخصی ضروری است.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«مرتضی شایق» در یکصدو هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور تمام اعضا برگزار شد، با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای آموزش شهروندی، اظهار کرد: شهرداری باید بیش از پیش بحث آموزش شهروندی در حوزه حریق را در دستور کار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برنامه‌ریزی برای آموزش مقابله با بحران آتش‌سوزی را از جمله اقدامات حائز اهمیت دانست و افزود:‌ آتش نشانی باید با بررسی و بازدید دوره‌ای آپارتمان‌های محدوده شهر یزد را مورد پایش قرار دهد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که متأسفانه شاهد برخی سوء استفاده‌های شخصی از امکانات دولتی و سازمانی در سطح شهر هستیم، گفت:‌ گزارش‌های متعددی از وجود خودروهای سازمانی همراه با خانواده در مناطق ییلاقی یزد به شورا رسیده است.

شایق با اشاره به ضرورت نصب آرم روی بدنه خودروهای سازمانی به منظور جلوگیری از سوء استفاده شخصی، تصریح کرد: ‌مسئولیت هرگونه سوء استفاده از امکانات سازمانی شهرداری به عهده شهردار و اعضای شورای شهر است.

وی در پایان نظارت و ارزیابی عملکرد شهرداری در حوزه‌های مختلف را ضروری دانست و بیان کرد: درآمد شهرداری از عوارض مردم تأمین می شود و همین امر مسئولیت نمایندگان مردم در شورای شهر را نسبت به نظارت بر برنامه‌های شهرداری سنگین‌تر کرده است.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آتش سوزی خودرو شورای اسلامی شهر شورای شهر شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند

محمد مهدی فروردین در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه گیاهان دارویی میمند در کشور بی نظیر است، گفت: همکاری مجموعه شهرداری و شورای شهر میمند برای توسعه این خطه جای تقدیر دارد.

او تصریح کرد: انتظار داریم که حق از دست رفته مردم میمند به همت مسئولان بر گردد چراکه میمند در صنایع دستی حرف برای گفتن دارد و شهرستان فیروز آباد دارای ۶ اثر ثبت شده جهانی است. 

فروردین با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد با توجه به دارا بودن آثار باستانی از موزه محروم است، اظهار کرد: مردم از مسئولان انتظار پیگیری حق خود دارند و با توجه به اینکه سال گذشته که میمند ثبت ملی شد، اثرات ثبت ملی میمند را مردم باید لمس کنند و باید زیرساخت مورد نیاز برای رونق گردشگری تقویت شود.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان حاضر در این همایش صدای مردم میمند در دولت و حاکمیت درخصوص موقوفه میمند باشند.

فروردین با اشاره به اینکه ظرفیت تولیدی میمند می‌تواند استان فارس را در قله قرار دهد، اضافه کرد: تولیدات بزرگ‌ترین میدان گازی جنوب کشور از جاده شهرستان فیروز آباد می‌گذرد و روزانه شاهد تلفات جاده‌ای هستند که باید این موضوع در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند