Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی موکب سپاه الغدیر یزد گفت: این موکب از 15 الی 28 مهر با 30 نیرو اجرایی ثابت، اسکان و پذیرایی روزانه 4500 زائر اربعین حسینی را انجام خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر اجرایی موکب سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، اظهارداشت: موکب سپاه الغدیر استان یزد همه ساله در آستانه اربعین حسینی در کربلای معلی برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا قاسمی اذعان داشت: موکب سپاه الغدیر در شهر کربلا، خدماتی چون بهداری، طب اسلامی، پذیرش و اسکان، طبخ غذا، امانت داری، خدمات بهداشتی و.... از دو هفته مانده اربعین آغاز می کند.

وی ادامه داد: امسال نیز این موکب از 15 الی 28 مهر با 30 نیرو اجرایی ثابت، اسکان و پذیرایی روزانه 4500 زائر اربعین حسینی را انجام خواهد داد.

قاسمی با بیان اینکه سال گذشته طی 12 روز، 30 هزار نفر از خدمات موکب استان یزد بهره بردند، افزود: موکب اربعین سپاه الغدیر استان یزد در ورودی خیابان میثم تمار، جنب پل جیش العباس فعالیت خواهد داشت

وی با اشاره به مشکلات و کمبودهای این موکب اذعان داشت: تهیه یک آبسردکن بزرگ، تهیه سیستم سرمایشی قوی مانند کولر، سیستم برق کشی و موتور برق از جمله مهمترین کمبودهای موکب استان یزد در اربعین است که امیدواریم با همت خیرین این کمبودها نیز تامین شود.

مدیراجرایی موکب سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: خیرین می توانند با تماس با شماره 09139536402(بورقی)کمک های نقدی و غیرنقدی خود به این موکب را ارائه دهند.

انتهای پیام/م*

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم آل صادق ظهر دوشنبه به همراه وزیر داخلی عراق از مرزهای زرباطیه عراق و مرز مهران بازدید کردند.

وی با اشاره به پیگیری‌های ایران و عراق برای حل مشکلات مرزهای دو کشور برای اربعین، افزود: هفته گذشته مسایل و موضوعات مرز خسروی بررسی و امروز نیز مسایل مرز زرباطیه عراق و مهران بررسی شد.

آل صادق عنوان کرد: اهتمام مسوولان دو کشور ایران و عراق خب و فصل مشکلات مرزهای در بحث زیرساخت‌ها برای تسهیل در تردد زوار و موکب ها است.

وی بیان کرد: موضوعات و مشکلات دیگر مرزهای دو کشور برای اربعین نیز بررسی می‌شود.

کد خبر 6098176

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد