Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@19:15:55 GMT

قرارگاه خاتم‌الانبیا کارنامه بسیار درخشانی دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۳۲۱۷

قرارگاه خاتم‌الانبیا کارنامه بسیار درخشانی دارد

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: امروز هر گاه سخن از اجرای پروژه های عظیم به میان می‌آید، همه نگاه‌ها به سمت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در دیدار مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان این‌که خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌‌زدایی یکی از افتخارات ارزشمند سپاه است، اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) کارنامه بسیار درخشانی در این زمینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز با بیان این‌که اجرای چندین پروژه بزرگ در تبریز نشان از توانمندی‌ بالای اجرایی و علمی این قرارگاه است، خاطرنشان کرد: احداث و راه‌اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در شرایطی که در تحریم‌های ظالمانه اقتصادی دشمن قرار داریم؛ مایه برکت و افتخار کشور شده و امروز شاهدیم که نه تنها در زمینه بنزین خودکفا شده ایم، بلکه صادرات این محصول نیز آغاز شده است.

وی با بیان این‌که سپاه یکی از عوامل ناکارآمدی تحریم های دشمن بوده است، افزود: خودکفایی بنزین شاهکار تازه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) است؛ چنانکه امروز شاهدیم سپاه با چنین اقداماتی از یک سو عامل آبادانی کشور شده و از سوی دیگر نقشه های شوم دشمنان را ناکام می کذارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که به برکت ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان به خودکفایی رسیده ایم، تصریح کرد: خودباوری و اعتماد به جوانان موضوع دیگری است که قرارگاه خاتم توانسته با توجه ویژه نسبت به این مسأله در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی به صورت جهادی عمل کند.

همچنین حجت‌الاسلام محمود دهقانی،  مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در سخنانی با اشاره به این‌که هلدینگ‌های تخصصی در قرارگاه راه‌اندازی و فعال شده اند، اظهار داشت: متأسفانه اغلب کارفرماهای پروژه های طرف قرارداد قرارگاه با مشکل نقدینگی مواجه هستند و امکان پشتیبانی لحظه ای وجود ندارد، همین امر موجب می‌شود تا اجرای پروژه زمان‌بر بوده و گران تمام شوند.

وی با بیان این‌که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) علیرغم بدهی دولت و دیگر کارفرمایان هیچ‌گاه فرصت در اجرای پروژه ها را از دست نداده و کیفیت را فدا نکرده است، افزود: قرارگاه آماده است؛ از تمام ظرفیت خود در اجرای پروژه های کلان در آذربایجان استفاده کند.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به این‌که گروه تلویزیونی خاتم نیز به همت قرارگاه راه‌اندازی و فعال شده است، گفت: مستند «از آسمان» یکی از اقدامات فرهنگی و هنری این گروه است که اقدام به معرفی شهدای مدافع حرم می کند و شاهد پخش در شبکه دو سیما هستیم.

همچنین در این دیدار مدیرعامل مؤسسه امین وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) به ارایه گزارشی از اقدامات و پروژه های در دست اجرای این قرارگاه پرداخت و بر توجه به ظرفیت عظیم معادن آذربایجان برای جایگزین کردن درآمدهای نفتی در کشور تأکید کرد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دعای عرفه روز خبرنگار خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان اصفهان مراسم دعای عرفه روزنامه عرفه اوقات فراغت خطبه های نماز جمعه قرارگاه خاتم الانبیاء آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین درخشانی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت‌های آسیا با تایلند گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسوولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

او گفت: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

درخشانی با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

او گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

کد خبر 6089588

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد