Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@13:33:17 GMT

۳۱ طرح همزمان با هفته دولت در ماکو افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۳۳۰۱

۳۱ طرح همزمان با هفته دولت در ماکو افتتاح می‌شود

حسین عباسی روز یکشنبه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو اظهار داشت: برای اجرای طرح های افتتاحی ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه و  ۱۲۸ میلیارد ریال نیز برای طرح هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود، پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۵۱۰ نفر به‌صورت مستقیم و برای یک‌هزار نفر به‌صورت غیر مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عمده طرح‌های قابل افتتاح را مربوط به اداره‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداری بازرگان، کمیته امداد، اداره گاز، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی، شبکه بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، منابع طبیعی، تعاون و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، شهرک صنعتی و شهرداری ماکو عنوان کرد و افزود: ۶ طرح کلنگ زنی هم توسط اداره‌گاز، دهیاری‌ها، منابع طبیعی، شهرداری و آموزش و پرورش ماکو خواهد بود.

فرماندار ماکو همچنین از عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و گفت: شهرستان ماکو در امر مبارزه با مواد و کشفیات مواد مخدر پیشتاز بوده و هزینه‌های زیادی برای این امر پرداخت می‌کند.

عباسی به مصوبه شورای ترافیک نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در مصوبه ای مقرر شده است، خودروهایی که به‌صورت نامتعارف صندوق عقب آنها بلند است، توقیف و به پارکینگ انتقال داده شود و در این امر تاکنون بیش از ۹۰ دستگاه توقیف شده است.

در این جلسه نماینده خبرنگاران از طرف صدا و سیما دفتر خبری ماکو و خبرگزاری ایرنا نکته نظرات خود را در خصوص همکاری با رسانه ها و شفاف سازی عملکردشان ارائه کردند.

ماکو یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان‌غربی است.

۷۱۳۲/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده شبکه بهداشت و درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش

ایسنا/گیلان دو باب خانه بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت در شهرستان تالش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه و در هفته ملی سلامت دو باب خانه بهداشت در روستای مسجد قاباقی چوبر و روستای کوهستانی بره پشت و تنکاب افتتاح شد.

ایرج موذن، فرماندار شهرستان تالش در حاشیه این افتتاح درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

موذن افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوارهای تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

همچنین سعید رستمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش ضمن تأکید بر لزوم بهره مندی آحاد جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و باکیفیت، اظهار کرد: امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افزود: یک روز در هفته، پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • برگزاری پیاده روی مردمی همزمان با هفته سلامت در روستای برقبان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک