Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@03:36:53 GMT

اعلام تاریخ احتمالی شروع لیگ نوزدهم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۳۳۶۲

اعلام تاریخ احتمالی شروع لیگ نوزدهم

رویداد۲۴ سه شنبه هفته گذشته نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر قرعه کشی شد و تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌های برنامه کامل خود را دریافت کردند، اما زمان آغاز بازی‌ها مشخص نشد.

با وجود اینکه انتظار می‌رفت با گذشت ۱۰ روز از مردادماه بازی‌های فصل جدید لیگ برتر استارت بخورد، اما به دلیل قوانینی که فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها را به اجرا و پیروی از آن ملزم کرده بود، هنوز استاندارد‌های لازم برای این امر محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها اعلام کرده بود تا با مشخص کردن گیت‌های ورودی ورزشگاه‌ها، شماره گذاری صندلی‌ها و نصب دوربین‌های مداربسته ورزشگاه‌های خود را تجهیز کنند تا با شرایط مناسب و بدون مشکل وارد فصل جدید لیگ برتر شوند.

دلیل تاخیر در شروع مسابقات برطرف نشدن مشکلات و عدم تجهیز چند ورزشگاه بوده که فدراسیون تصمیم گرفته تا مدتی برای حل و فصل آن صبر کند. در حال حاضر جدیدترین زمان مشخص شده که احتمال اجرایی شدن آن به مراتب نسبت به گذشته بیشتر است، ۳۱ مرداد یا اول شهریور است.

طبق هماهنگی که پیشتر صورت گرفته بود قرار شد با گذشت دو هفته از مسابقات لیگ، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در اواخر هفته اول شهریور برگزار شود و اکنون اگر استانداردسازی ورزشگاه‌ها عملی شود به نظر می‌رسد نهایت روز اول شهریور مسابقات لیگ برتر آغاز شود.

 

 

 

 

منبع: ایلنا برچسب ها: رویداد24 ، مسابقات لیگ برتر ، شروع لیگ برتر فوتبال ، تاریخ شروع لیگ ، لیگ برتر ایران ، فدراسیون فوتبال سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مسابقات لیگ برتر شروع لیگ برتر فوتبال تاریخ شروع لیگ لیگ برتر ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود