Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:11:58 GMT

پلاک خودروهای قشم تعویض می شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۳۴۳۲

پلاک خودروهای قشم تعویض می شوند

به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی قشم روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران گفت: ساز و کار این امر توسط سازمان منطقه آزاد قشم ایجاد  می‌شود و در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

سرهنگ مجتبی راست‌خدیو افزود: هم اکنون برای خودروهایی که قصد تردد به سرمزنی اصلی دارند تعویض پلاک انجام می شود و تا کنون ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو تغییر پلاک شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون ۲۶۷ طرح عملیاتی توسط نیروی انتظامی قشم در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی قشم افزود: در این مدت یک هزار و سه وسیله نقلیه شامل ۶۸۴ موتورسیکلت  و ۳۱۹ خودرو با تخلفات مختلف توسط پلیس راهور توقیف شدند.

دستگیری ۱۴۰ سارق در قشم

وی ادامه داد: در همین مدت ۱۶۵ فقره سرقت کشف و ۱۴۰ سارق دستگیر شدند که ۷۵ درصد از سرقت های انجام شده کشف و منجر به دستگیری سارق شده است.

راست‌خدیو تصریح کرد: در سال جاری ۱۲۶ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ ماده ۱۶ استان هرمزگان واقع در بندرعباس تحویل شدند.

وی با اشاره به وجود کمپ ماده ۱۵ در قشم گفت: با توجه به اینکه تحویل معتادان به این کمپ، هزینه ۴ میلیون ریالی برای هر نفر در بر دار، از فرمانداری و سازمان منطقه آزاد قشم تقاضا می شود برای انجام این امر هم‌افزایی داشته باشند.

کشف بیش از ۱۸ کیلو مواد مخدر

جانشین فرمانده انتظامی قشم افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون در مجموع ۱۸ کیلو و ۳۲۰ گرم مواد مخدر کشف شد که بیشتر آن را مواد مخدر سنتی تشکیل می‌دهد.

وی ادامه‌داد: در همین مدت و در حوزه قاچاق کالا ۳۲ قاچاقچی دستگیر و ۱۰۰ هزار و ۳۰ لیتر سوخت و ۲۹۹ هزار و ۸۷ پاکت سیگار قاچاق کشف شد.

پلمب ۲۷ واحد فروش لباس زیر زنانه

راست‌خدیو اظهار کرد: با اجرای طرح امنیت اجتماعی و در پنج مرحله به صورت ویژه مغازه های عرضه کننده لباس زیر زنانه بازرسی شدند که ۲۷ واحد صنفی به دلیل استفاده از فروشنده آقا پلمب شد.

وی افزود: نیروی انتظامی این مساله را به صورت جدی دنبال می کند و در صورت مشاهده مخلف، نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی قشم ادامه داد: پلیس ۲ روز در هفته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را اجرا می کند که طی آن همه نیروها در حوزه‌های خود، عملیات میدانی در سطح شهرستان انجام می دهند.

وی  گفت: در ۹۹ درصد از تصادفاتی که در شهرستان قشم رخ می دهد حداقل یک طرف را راکبان موتورسیکلتتشکیل می‌دهند که بیشتر آنان نوجوان و فاقد گواهینامه هستند.

راست‌خدیو افزود: خانواده ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و با کنترل آنان از حوادث احتمالی پیشگیری کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.

۷۵۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت سرقت هرمزگان قاچاق جزیره قشم کالای قاچاق پلیس کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۵ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبرداران اسکیمری ۱۰۰ میلیاردی
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد