Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسینی پور روز یکشنبه در نشست صمیمانه با خبرنگاران و مدیران برخی کانال‌های خبری شهرستان ، هدف از برگزاری این نشست را تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه دانست که در طول سال به اطلاع رسانی عملکرد مسئولان به خصوص فعالیت‌های شورای شهر و شهرداری می‌پردازنند، عنوان کرد .

وی اضافه کرد: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان هستند و به بیان مشکلات و آسیب‌ها نیز می پردازند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر اردکان با بیان اینکه افشای خیلی از جرائم و اختلاس‌ها مرهون تلاش‌ها و نگاه تیزبین رسانه‌هاست ،تصریح کرد: کار خبرنگاران ارزشمند ، بسیار حساس و جز مشاغل سخت و زیان آور است.

حسینی پور اظهار داشت: جایگاه و پایگاه اطلاع رسانی در فضای مجازی و دیگر رسانه‌های رسمی در افکار عمومی بلند است و به نظر می‌رسد خبری که حقیقت نداشته باشد با انتشار آن جایگاه رسانه متزلزل می‌شود.

وی در ادامه با  انتقاد از درج خبر تخریب ساختمان سینمای این شهر عنوان کرد: این مکان فرهنگی توسط شورای شهر در دوره چهارم خریداری شد که عمل بسیار پسندیده ای بود .

رئیس شورای شهر اردکان افزود: کارشناسان و مهندسان معماری در بازدیدهای مکرر از این محل به جد تاکید به تخریب آن داشتند و راهی جز این نبود که متاسفانه با هجوم و انتقادات رسانه‌ای روبرو شدیم.

حسینی پور با بیان اینکه نیت شورای شهر در دوره پنجم نرساندن آسیب به مردم و جایگزین کردن ساختمان فرهنگی ،‌ رفاهی و سینمایی و ... بود اظهار داشت : برخی مدیران کانال‌های خبری بدون اطلاع از واقعیت امر به درج مطالب پرداختند که این امر افکار عمومی را متشنج می‌کند .

وی گفت: اردکان، شهر فرهنگی و دارای جایگاه ممتازی است که نباید با برخی اخبار غیرواقعی این جایگاه خدشه دار شود.

این مسئول با بیان اینکه عملکرد شورای پنجم با انتظارات مردم فاصله دارد و بحثی هم در آن نیست ادامه داد: باید این واقعیت را در نظر گرفت که شورای پنجم با کمبود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های  عمرانی شهرداری روبروست و از ارزش افزوده کمی نیز برخوردار است.

حسینی پور اضافه کرد:‌  با وجود این مشکل در نظر داریم کار ماندگاری را به ثبت برسانیم ، نظیر ساخت سیتی سنتر و تکمیل پارک بزرک کوهستان ، که به نوبه خود ماندگار خواهد ماند .

وی با تشکر از انتقادات و نقطه نظرات همه خبرنگاران افزود: بدون انتقاد انسان ،‌خود را بی عیب و بی نقص قلمداد می‌کند و با انتقادات همراه با انصاف و بیان واقعیات جامعه رشد پیدا میکند .

در این نشست از خبرنگاران و فعالان رسانه‌های مجازی توسط اعضای شورای اسلامی شهر اردکان تجلیل شد .

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/  ۲۰۴۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اعضای شورای اسلامی شهر جامعه شورای شهر فضای مجازی کوهستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری سه نماینده، پرونده ارتقا سه شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران صادر شد و درخواست مربوط به دو شهرستان دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تصویب فرمانداری ویژه شهرستان اردکان با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید، اضافه کرد: امیدواریم پرونده شهرستان‌های یزد و میبد که در حال پیگیری است نیز زودتر به نتیجه رسیده و به مردم اعلام شود.

کد خبر 6094158

دیگر خبرها

  • شلوغ‌بازی رسانه‌ای برای دروغ‌پراکنی
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • پخش زنده| نشست خبری «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد