Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: سالانه ۳۰ هزار دانش آموز به مدارس شهرستان های تهران افزوده می شود.

به گزارش ایسنا، محمد صیدلو بعداز ظهر یکشنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه، گفت: شهرستان های استان تهران زیر سایه سنگین شهر تهران قرار دارند و به همین دلیل بسیاری از معضلات آن ها دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که سالانه قریب به ۳۰ هزار دانش آموز جدید به مدارس شهرستانهای استان تهران افزوده می شود، گفت: شهرستان های استان تهران مهاجرپذیر هستند، میانگین تراکم دانش آموزی در کل کشور ۲۴ و در شهرستان های استان تهران ۳۲ است، البته این آمار میانگین است و مدارسی با تراکم بیش از ۴۵ دانش آموز هم داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: این تراکم بالا سبب کاهش کیفیت آموزشی می شود، متاسفانه این موارد سبب شده تا مدیران مدارس درگیر بخش های غیر تخصصی است.

وی افزود: کمتر مدرسه ای در شهرستانهای استان تهران است که در یک شیفت استفاده شود و لذا نگاه یک خیر مدرسه ساز اگر این طور باشد که با ساخت یک مدرسه به اندازه دو شیفت و دو مدرسه کارآیی دارد، قطعا برای ساخت مدرسه در این شهرستانها بیشتر راغب می شود.

صیدلو به تراکم بالای دانش آموزی اتباع در شهرستان های استان تهران اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان اتباع در کل کشور ۴۷۰ هزار نفر هستند که در شهرستانهای استان تهران این تعداد ۱۱۲ هزار نفر است و این آمار شرایط نیروی انسانی ما را با مشکل مواجه می کند.

وی گفت: ما تنها استانی هستیم که مجبوریم به سبب استفاده از نیروهای شاغل در شهرستانهای استان تهران و ساکن در شهر تهران هزینه سرویس پرداخت کنیم و این امر سالانه ۱۰ میلیارد تومان هزینه برای ما دارد.

صیدلو ادامه داد: علاقه بسیار زیادی برای انتقال نیروی آموزش و پرورش از شهرستان های استان تهران به شهر تهران داریم که همین امسال ۵ هزار نیرو درخواست انتقال به شهر تهران را دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است