Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته خبری مبنی بر هجوم غیرقانونی و خودسرانه عده‌ای به اراضی پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در محدوده قصر دریاسر منطقه محمودآباد استان مازنداران و درگیری این افراد با مأموران ارتش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که با واکنش تعدادی از فعالان فضای مجازی نیز همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شاهدان عینی و بیانیه منتشر شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، به نظر می رسد افراد مهاجم توسط عوامل زمین خواری در این منطقه تحریک شده اند و هنگامی که سربازان قصد داشتند محدوده باند فرودگاه را فنس‌کشی کنند، پس از تعرض به منطقه نظامی ارتش با سنگ، چوب، زنجیر و ماشین‌های سنگین به پادگان حمله کردند و مستقیما با ماموران تأمین حفاظت فیزیکی پادگان درگیر شدند.

بیشتربخوانید: توضیحات نیروی هوایی ارتش درباره حادثه دیروز بیشه‌کلا

در مرحله نخست، مسئولان و کارکنان پادگان  تلاش کردند تا در آرامش و با مذاکره مسالمت‌آمیز مهاجمان را آرام کنند، اما با تشدید التهاب‌ها کارکنان و سربازان برای ممانعت از ادامه این تعرض به پادگان با وجود تجهیزات حساس هوایی و جلوگیری از خلع سلاح و احتمال تسخیر پادگان، پس از مجروحیت ناشی از ضرب و شتم، اقدام به شلیک هوایی هشدار کردند که با توجه به وجود زمین‌های غیر همسطح، متأسفانه بر حسب اتفاق دو تن از افراد حاضر در صحنه درگیری بر اثر اصابت گلوله فوت کردند. پس از این درگیری‌ها با کمک عوامل نیروی انتظامی عده‌ای از مهاجمان دستگیر شدند و اجازه تعدی مجدد به آنها  داده نشد. در ادامه تصاویری از وضعیت سربازان نیروی هوایی هوایی ارتش پس از حمله عوامل زمین خواران را مشاهده می کنید.

بر اساس قانون باند پایگاه نجات خدمه نیروی هوایی ارتش دارای حریم ۴۰ متری است، اما در چند متری باند ساخت و ساز غیر مجاز انجام شده  و عملا این باند پرواز را بلا استفاده کرده است از این رو افراد مهاجم سعی داشتند با حمله به ماموران ارتش و آسیب زدن به تجهیزات پادگان مانع فنس‌کشی اطراف باند شوند. در ادامه تصاویری از ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم باند فرودگاهی پادگان نجات نیروی هوایی ارتش را مشاهده می‌کنید.

در پی حواشی ایجاد شده در بیشه کلا و هجوم عده‌ای به پادگان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تعدادی از کاربران با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی‌شان نسبت به درگیری‌های اخیر واکنش نشان دادند که  تعدادی از این پست ها را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکنش کاربران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود