Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@21:32:25 GMT

معضلی به نام موسیقی زیر زمینی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۳۸۸۲

معضلی به نام موسیقی زیر زمینی

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، امید حسینی نوازنده و کارشناس موسیقی با بیان این مطلب افزود: درحال حاضر موسیقی های زیرزمینی بدون کمترین مشکلی و با تکیه بر فضای مجازی اقدام به انتشار آهنگ های مختلف می کنند که البته بیشتر آنها از لحاظ شعر و ترانه و همچنین موسیقی و صدا در پایین ترین سطح قرار دارد ولی به دلیل استفاده از برخی کلمات نامناسب و نامتعارف به سرعت در سطح جامعه پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسیقی زیر زمینی به دلیل استفاده از برخی کلمات نامناسب و نامتعارف به سرعت در سطح جامعه پخش می شود

وی تصریح کرد: گسترش این آهنگ ها بیشتر از آنکه دلایل تکنیکی و جاذبه موسیقیایی داشته باشد تنها به دلیل تابو شکنی و یا تکه کلام! دست به دست می شود که البته این مولفه نشانه موفقیت یک آهنگ نیست ولی همین اوج کاذب باعث مطرح شدن خواننده می شود.

وی ادامه داد: آهنگ های زیرزمینی که اغلب با استفاده از نرم افزارهای مختلف، اشعار بی محتوا و با صدا سازی وارد جامعه می شود کار را به جایی رسانده که تحصیل کرده ها و فعالان حرفه ای موسیقی به دلیل نگاه عمیق و سختگیرانه به موسیقی نتوانند پا به پای ترانه های زیرزمینی، محصول تولید کنند و به همین دلیل شاهد آن هستیم که موسیقی های غیرمجاز بیشتر در جامعه وجود دارد که همین امر درحال تغییر ذائقه مردم است.

آهنگ های زیرزمینی اغلب با استفاده از نرم افزارهای مختلف، اشعار بی محتوا و با صدا سازی وارد جامعه می شود

این کارشناس موسیقی گفت: سواد موسیقی از آن جمله موضوعاتی است که امروزه کمتر به آن توجه می شود درحالی که موسیقی، یک هنر مختص روشنفکران نیست و برای همه جسم‌ها و قلب‌ها و فکر‌ها تولید می‌شود و در علاقه‌مند شدن به آن، سه عامل فیزیکی، احساسی و عقلانی بدون شک دخالت دارد.

امید حسینی گفت: موسیقی هنر بیان احساسات در الحان مختلف است و این ابزاری برای ارتباط زیبا و هنری با سایر انسان ها و حتی خداوند است همچنین موسیقی زمینه‌ای بسیار زیباست، که روح آدمی را تسکین داده و آرام می‌کند، به همین دلیل متولیان امر نباید اجازه دهند که موسیقی های بی محتوا و هنجارشکن بیش از این در جامعه گسترش یابند.

انتهای پیام/

20 / 20 معضلی به نام موسیقی زیر زمینی امید حسینی کارشناس موسیقی تابو شکنی اشعار بی محتوا سواد موسیقی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امید حسینی کارشناس موسیقی تابو شکنی سواد موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران

قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد.

این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است. سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح، ساعت ۸ به طور منتشر می‌شود. سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • رقص و شادی بازیکنان تیم ملی افغانستان با آهنگ صادق بوقی (فیلم)
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • جشن رختکن فوتسال افغانستان با آهنگ صادق بوقی؛ او او او او! + ویدیو
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!