Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فتاحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت و فرمانده انتظامی این شهرستان برنامه‌ریزی‌های لازم را از قبل جهت تشکیل گروه‌های مشترک انجام داده‌اند.
وی از مردم خواست تا دام‌های ویژه نذری عید قربان را در کشتارگاه دامی این شهرستان ذبح کنند تا از آلودگی زیست محیطی و شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: طی جلسه‌ای با شهرداری، مکان خاصی برای تهیه و عرضه دام زنده موردنیاز شهروندان در نظر گرفته شده که از طریق شهرداری به اطلاع شهروندان رسیده است.
«فتاحی» اظهار کرد: کشتارگاه صنعتی دام میاندوآب در روز عید قربان فعال بوده و آماده ارایه خدمات بهداشتی و ذبح شرعی از طریق ناظران بهداشتی دامپزشکی است.
وی افزود: مردم می‌توانند در صورت درخواست معاینه و نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی دام‌ها با شماره تماس‌های ۴۵۲۲۸۲۶۰ و ۴۵۲۲۴۵۲۲  تماس بگیرند تا در اسرع وقت کارشناس بهداشتی و ناظر شرعی این اداره در محل حضور یابد.
وی با بیان اینکه همکاران شبکه دامپزشکی به منظور حفظ سلامت و بهداشت شهروندان آماده پاسخگویی به سووالات مردم در این زمینه هستند، افزود: به مردم توصیه می‌شود با توجه به خطر بیماری تب کریمه کنگو، توجه ویژه‌ای به مسایل بهداشتی ذبح دام‌ها داشته باشند.
میاندوآب یکی از شهرستان‌های جنوبی آذربایجان غربی است و برخی از ساکنان مناطق جنوبی استان‌های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی برای تهیه دام زنده به این شهرستان مراجعه می‌کنند.
۹۸۷۱/۶۱۸۵/۳۰۷۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آذربایجان شرقی استان های آذربایجان غربی شبکه بهداشت و درمان شهرداری صنعت معدن و تجارت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین خضری، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر میرآباد اظهار کرد: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا، مردمانی نظیر مردم این شهرستان وجود ندارد و لایق و شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان میرآباد با اشاره به اینکه تأسیس نهاد مردمی شوراها یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است تا مردم در فرآیند اداره امور جامعه نقش و مشارکت بیشتری داشته باشند، گفت: شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برآمده از رأی مستقیم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

خضری با تاکید به تعامل و مشارکت آگاهانه شوراهای اسلامی شهر و روستا با مسئولان اجرایی در شهرستان در جهت تحقق سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و گره‌گشائی از مشکلات مردم ادامه داد: تعامل سازنده به یقین راه‌گشا و بنیادین خواهد بود و می‌تواند زمینه را برای توسعه و پیشرفت شهرستان فراهم کند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در این دوره شورا نظیر آغاز احداث کمربندی، روکش آسفالت خیابان امام، ساماندهی پارک راهیان نور، زیباسازی شهر و نصب دوربین‌های پایشی گفت: امیدواریم در زمان باقیمانده کارهای نیمه‌تمام به اتمام برسد و پروژه‌های دیگری که ضروری است، شروع شود.

خضری خاطرنشان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها می‌خواهیم که نسبت به نقش نظارتی خود به عنوان وظیفه اصلی اهتمام جدی داشته باشند و شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند، بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

کد خبر 749039

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان