Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@22:40:45 GMT

پرداخت ۸۴۰ کمک هزینه ازدواج به مددجویان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۳۹۸۱

پرداخت ۸۴۰ کمک هزینه ازدواج به مددجویان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، جاسم محمدی فارسانی  گفت: بیش از ۱۲ میلیارد تومان به تأمین کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.

وی از تأمین بسته‌های حمایتی ازدواج مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: در راستای توانمندسازی و تحکیم بنیان خانواده کمک‌هزینه ازدواج به‌صورت بلاعوض در اختیار نوعروسان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی فارسانی به تأمین ۲۸۵۰ کمک‌هزینه ازدواج در سال جاری اشاره کرد و اظهار کرد: بر اساس توافقنامه بودجه، اعتباری بالغ‌ بر ۱۲ میلیارد تومان در این سرفصل از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی هزینه می‌شود.

تأکید بر توانمندسازی فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره ازدواج

مدیرکل کمیته امداد لرستان با تأکید بر توانمندسازی فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره ازدواج گفت: نوعروسان و جوانان در آستانه ازدواج قبل از انتخاب همسر و بعدازآن تحت آموزش تربیتی و مشاوره‌ای قرار می‌گیرند.

محمدی فارسانی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۴۰ کمک‌هزینه ازدواج به مبلغ چهار میلیارد تومان پرداخت‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به نقش مؤثر کمک‌های مردمی در افزایش سرانه پرداختی کمک‌هزینه ازدواج مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: خیران و مردم سخاوتمند لرستان می‌توانند با مراجعه به ادرات این نهاد یا کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷*به هر میزان در تأمین بسته‌های حمایتی ویژه ازدواج جوانان مشارکت کنند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ازدواج خانواده کمک های مردمی کمیته امداد آستانه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان از ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض ساخت و بهسازی مسکن در سال گذشته برخوردار شدند.

 سید مهدی متولی در حاشیه افتتاح یک منزل مسکونی مددجویان بهزیستی در بخش سنگان خواف افزود: ۹۸ طرح احداث مسکن مددجویی بهزیستی، امسال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در حال احداث است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: به هر خانواده از مددجویان بهزیستی مبلغ یک میلیارد ریال و خانواده‌های دارای ایتام، نزدیک به ۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض مسکن پرداخت می‌شود.

متولی افزود: پارسال ۱۰ مسکن مددجویان بهزیستی با مشارکت بسیج سازندگی، خیران و تسهیلات بلاعوض در شهرستان خواف بهره برداری شد.

 

دیگر خبرها

  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند