Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی دفتر بین‌المللی غدیر در استان قزوین روز یکشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار شدف گفت: هیچ ثوابی ارزشمندتر و بالاتر از مسئله هدایت انسان ها در غدیر نیست چرا که غدیر نه یک بحث مذهبی و کشوری، بلکه مسئله انسانی محسوب می‌شود.

محسن حق شناس با بیان اینکه غدیر نه یک روز بلکه یک جریان و تاریخ است،افزود: غدیر یعنی لحظه به لحظه های اعمال یک مسلمان و مومن واقعی و به همین لحاظ سعی داریم امسال و با کمک مردم ولایت محور قزوین فضایی آغشته به رنگ و لعاب غدیری را در سطح مناطق استان برقرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه ۹۳ عنوان برنامه با ۹۰۶ موضوع در دهه ولایت و امامت در نفاط مختلف استان قزوین برگزار می‌شود، تصریح کرد: افتتاح رسمی دفتر بین المللی غدیر قزوین، برگزاری دوره های آموزش تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله نهج البلاغه، توزیع بیش از ۸۰ هزار وعده طعام به همراه اقلام فرهنگی بین هیات های مذهبی به همراه حرکت کاروان غدیر با عنوان بیعت با ولایت در سطح شهر قزوین با حضور جمعی از سادات و علما از بقعه امام چهار انبیا (ع) به سمت امامزاده حسین (ع) از جمله برنامه‌های این دهه است.

 وی، برگزاری مراسم عهد اخوت در برخی مساجد استان، رقابت های ورزشی با عنوان جام ولایت و غدیر، آذین بندی ویژه میادین شهرهای استان و ۱۸ میدان اصلی شهر قزوین، برگزاری جشن های پارکی، تجلیل از سادات، برگزاری میلاد امام هادی (ع) و همچنین برپایی ایستگاه های صلواتی، اطعام نیازمندان از سوی خیران، تشکیل ستاد ویژه دهه امامت و ولایت از سوی شهرداری قزوین و برپایی سه پرده خوانی غدیر در قزوین از دیگر برنامه‌های اجرایی این دههیاد کرد.

 حق شناس یادآور شد: در طول دهه امامت و ولایت همچنین از سوی حوزه هنری شب شب شعر غدیر برگزار و همایش علمی سالانه سیره علوی نیز از سوی دانشگاه بین‌المللی امام (ره) برپا خواهد شد.
۸۰۵۴ *3013

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان قزوین شعر شهرداری مسجد مسلمان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد

بعد از منتفی شدن میزبانی لارستان از رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، زنجان در روزهای ابتدایی خرداد ماه از این رقابت‌ها میزبانی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این قرار بود مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود، اما با انصراف لارستان از میزبانی، زنجان میزبان این رقابت‌ها شد.

باتوجه به تغییر میزبان، پیکارهای کشتی آزاد جام تختی با یک هفته تعویق، روزهای 3 و 4 خرداد ماه به انجام خواهد رسید. این رقابت‌ها برخلاف سال‌های گذشته، مرحله‌ای از چرخه انتخابی تیم ملی برای المپیک 2024 نخواهد بود.

همچنین رقابت‌های کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد در رده سنی جوانان نیز قرار است روزهای 10 و 11 خرداد ماه در بهشهر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در افغانستان
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ