Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@07:36:50 GMT

هویت زن مفقود شده در دماوند مشخص شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۴۲۰۹

هویت زن مفقود شده در دماوند مشخص شد +عکس

خبرگزاری ایسنا: بر اساس اعلام فدراسیون کوهنوردی نام این زن مفقود شده، فرناز دولتخواه و متولد تهران است. این خانم ۳۹ سال سن دارد و دارای ۲ فرزند است.

فرناز دولتخواه به همراه یک گروه ۲۰ نفره آن هم نه در قالب باشگاه معتبر کوهنوردی بلکه در جمع یک گروه دوستانه برای صعود قله دماوند از جبهه شمال شرقی اقدام می‌کنند که به دلیل خستگی به همراه یکی از اعضای گروه کمی با فاصله از گروه اصلی به سمت پایین حرکت می‌کنند و در مسیر یخچال شمال شرقی دچار حادثه شده و سقوط می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید مساعدیان رئیس بخش امداد و نجات و فدراسیون کوهنوردی با اعلام این خبر گفت: پس از سقوط بر اساس اظهارات همراه خانم دولتخواه هر دو کوهنورد مصدوم می‌شوند با این وجود خانم دولتخواه اعلام می‌کند به دلیل جا ماندن کوله باید با بالاتر از محل سقوط صعود کند که بر این اساس همراه خانم دولتخواه ایشان را رها می‌کند و به سمت پایان قله حرکت می‌کند که این اشتباه بزرگی بوده است.

او افزود: متاسفانه هیچ‌گونه اثری از این خانم پیدا نکرده‌ایم و تیم‌های کوهنوردی و جستجویاب دوباره برای جستجوی این خانم کوهنورد صعود خواهند کرد.

مساعدیان درباره پیگیری خانواده دولتخواه گفت: فدارسیون کوهنوردی با عموی این خانم در تماس هستند و آخرین اطلاعات را در اختیار خانواده وی قرار می‌دهند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور ۱۴۰۳ در قم با حضور بیش از ۱۷ هزار داوطلب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، عباس حبیب زاده، نماینده سازمان سنجش در قم گفت: ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از استان در آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

حبیب زاده ادامه داد: داوطلبین در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از استان قم در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا هستند.

نماینده سازمان سنجش در ادامه با اشاره به اینکه در گروه آزمایشی تجربی از مجموع ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب ۵ هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا هستند، بیان داشت: در گروه آزمایشی انسانی از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه‌ هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

وی همچنین در خصوص نوبت و تاریخ برگزاری آزمون سراسری اردیبهشت‌ گفت: داوطلبان گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی از صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ آزمون خود را آغاز کرده اند.

نماینده سازمان سنجش گفت: آزمون گروه آزمایشی هنر و زبان هم عصر پنجشنبه و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت‌ برگزار می‌شود.

حبیب‌زاده گفت: علاوه بر دانشگاه قم، دانشگاه‌های مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و فنی و حرفه‌ای نیز در گروه‌های آزمایشی مختلف در استان قم به عنوان حوزه امتحانی در آزمون سراسری اردیبهشت‌ سال ۱۴۰۳ تعیین شده‌اند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • کنکور ۱۴۰۳ در قم با حضور بیش از ۱۷ هزار داوطلب
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت