Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:16:27 GMT

تابش: آنقدر جریمه شده ایم که دیگر بریده ایم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۴۳۲۵

تابش: آنقدر جریمه شده ایم که دیگر بریده ایم

مسعود تابش از هواداران سپاهان خواست تا بیشتر در مورد شرایط مالی باشگاه مراعات کنند.

به گزارش "ورزش سه"، حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس هنوز خاتمه پیدا نکرده و هنوز هم باشگاه دو باشگاه بدهی ها و جریمه های مالی خود را پرداخت نکرده اند.


در این بین اما باشگاه اصفهانی به دلیل خساراتی که در بازی برگشت ایجاد شد و همینطور خسارات وارده به ماشین های خبرنگاران و اورژانس باید بیشتر از 500 میلیون تومان جریمه بپردازد؛ مبلغی که می توانست خرج هزینه های ضروری دیگر در باشگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعود تابش در گفتگو با فارس در مورد این جریمه ها و اینکه باشگاه سپاهان از این شرایط خسته شده، گفته است: «  ما به رای کمیته انضباطی معترض بودیم چون خیلی سنگین است. علاوه بر جریمه، کلی خسارات ماشین‌ها را نیز باید پرداخت کنیم. فقط حدود ۲۰۰میلیون تومان خسارت به ۸ دستگاه آمبولانس وارد شده است. ما‌ نمی‌دانیم چه باید بگوییم، آیا تمام آمبولانس‌های اصفهان‌ توسط هواداران سپاهان آسیب دیده‌اند؟! خلاصه شاید بیشتر از ۵۰۰میلیون تومان جریمه‌های نقدی سپاهان شده است! هواداران‌ ما هم واقعا به این مسائل توجه کنند که این خسارات خیلی سنگین است. این ۵۰۰میلیون‌ را باید در ورزش، خرج جوانان و آکادمی کنیم.به هرحال امیدواریم این جرایم تعدیل و کمتر شوند. ما آنقدر جریمه شده‌ایم و جریمه داده‌ایم که دیگر بریده‌ایم و‌ نمی‌دانیم چه بگوییم! هربازی ۴۰ میلیون ۵۰ میلیون تومان، در این‌بازی هم به تعدد جریمه شدیم و خسارات اورژانس و ماشین‌های خبرنگاران هم هست. واقعا سنگین ‌است و ان‌شاالله تعدیل شود اما به هرحال امیدوارم همه این‌ها درس شود و تجربه تلخی باشد که در آینده این شرایط پیش نیاید. این مسائل نه به نفع ورزش است نه به نفع فوتبال و نه به نفع باشگاه‌ها، به نفع هیچ کس نیست.»

فولادمبارکه سپاهان مسعود تابش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان مسعود تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد

طرفداری| کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است: 

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسولیس و سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • گوشته زمین آنقدر داغ است که صفحات پوسته زمین بر آن شناورند!
  • عبدالله ویسی: اگر آدم می‌کشتم باید ۸۰۰ میلیون دیه می‌دادم اما ۲ میلیارد جریمه شدم! / فیلم
  • مرگ و زندگی ما به دست میدان مغناطیسی زمین است!
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • واکنش ویسی به جریمه دو میلیاردی/ اصلا نمی دانم چرا جریمه شدم!
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • (ویدیو) بانکی پور: جریمه بار دوم بی‌حجابی ۴.۵ میلیون تومان است