Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:24:24 GMT

خانه احزاب خراسان رضوی در پی ترویج همبستگی سیاسی است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۴۴۵۷

خانه احزاب خراسان رضوی در پی ترویج همبستگی سیاسی است

الهه قلی زاده روز یکشنبه به همراه اعضای حزب اسلامی کار در خراسان رضوی با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز مشهد، ضمن تبریک روز خبرنگار  افزود: تحزب و مدیریت های کلان در کشور دارای رابطه ای مستقیم با هم هستند و تمامی سامانه های مدیریت در جهان توسط نخبگانی اداره می شود که از دل نظام های متعهد حزبی بیرون آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: وقتی یک نفر به یک حزب و هوادارانش تعهدی نداشته باشد به مردم نیز  متعهد نخواهد بود از این رو  مدیر حزبی یک نعمت است نه یک ایراد.

سخنگوی خانه احزاب خراسان رضوی پیشنهاد کرد: برای جلوگیری از تخلفات و کم تعهدی احتمالی مدیران، در شرایط گزینش، عضویت و فعالیت و نحوه عملکرد آنان در احزاب نیز مورد بررسی قرار گیرد.

قلی زاده افزود: یک مسئول باید بداند که در صورت ارتکاب هر گونه خطایی افراد مورد حمایتش نیز مواخذه خواهد شد و اعتبار اجتماعی گروه زیادی بستگی به عملکرد او خواهد داشت.

وی از راه اندازی شورای عالی سیاستگذاری احزاب خراسان رضوی خبر داد و گفت: در این شورا به جز ۳۰ حزبی که رسمی و شناسنامه دار هستند افراد حقیقی اصلاح طلب هم به  جمع اضافه می شوند که ارزش افزوده برای ما خواهند داشت.

دبیر حزب اسلامی کار در خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: حزب اسلامی کار به عنوان یک تشکل اصلاح طلب همواره تلاش کرده است در جامعه سیاسی، در چارچوب قانون اساسی عمل کند.

رضا گلستانی افزود: در چند سال اخیر با جذب جوانان پویا توانسته ایم در بزنگاه های خاص تاثیر حزبی خود را بر شرایط سیاسی استان خراسان رضوی بگذاریم.

وی اضافه کرد: جامعه خبری و جامعه حزبی قرابت زیادی با یکدیگر دارند و تعامل و هم افزایی آنها باعث آگاهی بیشتر مردم از فضای سیاسی و بینش بیشتر آنان در انتخابات می شود.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز مشهد هم در این دیدار گفت: یکی از کارکردهای احزاب پرداختن تخصصی به مسائل است که آنها را به درستی بیان می کنند و راهکارهای حل مسائل را نیز نشان می دهند.

حسین کریم زاده افزود: احزاب همواره به مردم یادآوری می کنند که سیاست، امری مشارکتی است همچنین احزاب فرآیند سیاسی و سوابق افراد را شفاف می کنند و این مهم یکی از کارکردهای اصلی احزاب است.

وی اضافه کرد: تعامل نزدیک احزاب و رسانه ها باعث می شود که حزب های مختلف و سیاسیون به صورت شفاف از طریق رسانه ها به مردم معرفی شوند و فرآیند انتخابات از حالت ابهام درآید.

خانه احزاب خراسان رضوی در سال ۱۳۹۵ راه اندازی شد و در حال حاضر  ۵۵ حزب و تشکل سیاسی دارای مجوز در خراسان رضوی وجود دارد و دفاتر فرعی احزاب در شهرستان های قوچان، تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، جوین و کاشمر نیز فعالیت می کنند. 

۷۴۸۹/۱۹۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان خراسان رضوی جامعه جهان خراسان رضوی قانون اساسی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور

مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

 امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های  لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به  تسریع در  این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد:به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد