Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:44:06 GMT

طرح ذبح عظیم عید تا عید در شهرستان مهریز اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۴۴۶۷

طرح ذبح عظیم عید تا عید در شهرستان مهریز اجرا می‌شود

احمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قربانی کردن به‌عنوان رفتاری دینی و اجتماعی از جمله آیین‌های کهنی است که در میان اقوام و فرهنگ‌های مختلف به شیوه‌های گوناگون وجود داشته است.

وی ادامه داد: باوجود همه این تفاوت‌ها، این عمل در یک‌چیز مشترک است و آن وجه تقدس و متعالی قربانی کردن است.

ایزدی افزود: به مناسبت عید سعید قربان و به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع بالقوه جامعه در قالب طرح‌های مبتنی بر نیاز، طرح ذبح عظیم با همکاری مؤسسات نیکوکاری، خیرین این نهاد به‌عنوان واسطه و حلقه اتصال بین مردم و نیازمندان، بستر لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد مهریز بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، تهیه ۷۴۷ کیلوگرم گوشت نذری برای ۵۴۷ دانش آموز و ۲۰۰ کودک دچار سوء تغذیه شهرستان مهریز است.

وی اظهار داشت: نقش رسانه‌های جمعی در توسعه فرهنگ خیر و احسان، از جمله تبیین فرهنگ قربانی بر معیشت نیازمندان با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه خیرین و نیکوکاران در زدودن زنگار فقر مؤثر است

ایزدی گفت: در عید قربان سال گذشته بیش ۴۰ میلیون تومان به ‌صورت نقدی و اهدای گوشت با همکاری موسسات نیکوکاری، جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع‌ شده است.

وی تصریح کرد: امسال شهروندان مهریزی برای ادای نذر قربانی در روز عید قربان می توانند به پایگاه‌های نیکوکاری و کمیته امداد در سطح شهرستان مهریز مراجعه کنند.

ایزدی از عموم مردم به‌ویژه نیکوکاران و مراکز نیکوکاری دعوت کرد که با هر بضاعت مالی؛ حتی با ۱۰ هزار تومان در این طرح بزرگ مشارکت داشته باشند و قربانی خود را با دست نیازمندان به پیشگاه خدا ببرند.

وی افزود: ساده‌ترین راه‌های مشارکت در طرح ذبح عظیم، با شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۲۰۰ و از طریق موبایل کد #۰۳۵۴*۱*۸۸۷۷* و مراکز کمیته امداد و مراکز نیکوکاری شهرستان مهریز است

گفتنی است؛ شهرستان مهریز هفت مرکز نیکوکاری دارد.

کد خبر 4690340

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی آتش سوزی خرم آباد ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملا تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود