Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، شرایط جدید صادرات محصولات کشاورزی را اعلام کرد.

محموله‌های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی در گمرکات استانی پس از صدور گواهی قرنطینه و تائید و ارزیابی ضوابط و شاخص‌های بسته بندی توسط وزارت جهاد و گمرکات باید اظهار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تشکیل اتاق فکر تولید/ بهره مندی از تجربیات صاحبنظران صنعت و اقتصاد در رفع موانع تولید 

در نامه سعید عباسپور، مدیرکل دفتر مقررات واردات و صادرات وزارت صنعت، معدن و تجارت به میراشرفی، رئیس کل گمرک آمده است:

با سلام

بازگشت به نامه شماره ۶۱۸۰۲/۶۰ مورخ ۱۳۹۸/۳/۲۸ مقام عالی وزارت در خصوص شرایط صدور محموله‌های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی مذکور به استحضار می‌رساند:

به دلیل شرایط نقل و انتقال و هزینه‌های سربار در صادرات کالا و وجود زیرساخت‌های لازم در گمرکات حوزه‌های استانی عبارت بند الف به شرح ذیل اصلاح و بند ب نیز حذف می‌گردد. مراتب را یادداشت و به گمرکات اجرایی ابلاغ فرمایید.

الف) محموله‌های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی در گمرکات استانی پس از صدور گواهی قرنطینه و تائید و ارزیابی ضوابط و شاخص‌های بسته بندی توسط همکاران وزارت جهاد کشاورزی و گمرکات می‌بایست اظهار شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صمت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد