Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد منوچهری معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اعلام این خبر توضیح داد: در تیرماه ۹۸ تعداد ۱۸۶ مورد شکایت از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام شده که باحضور نیرو‌های ناظرسازمان، این شکایات مورد بررسی قرار گرفته و ضمن حضور در محل، مشکل مربوطه برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او همچنین به استمرار گشت زنی و نظارت بر مناطق پانزده گانه جهت کنترل بهتر وضعیت مدیریت پسماند‌ها در سطح شهر اشاره کرده و افزود: در طی بازرسی¬های به عمل آمده در تیرماه حدود ۱۷۲ دوره گرد غیرمجاز که اقدام به جمع آوری غیرقانونی پسماند در سطح شهر می¬کردند شناسایی و بار آن¬ها توقیف شد.

منوچهری ادامه داد: همچنین در این بازرسی ها، ۲ انبار غیرمجاز ذخیره سازی و تبدیل پسماند‌های خشک شناسایی شده که به آن‌ها هم اخطار داده شد. علاوه بر این ۲۲ خودروی غیرمجاز جمع آوری و حمل پسماند خشک نیز توقیف شدند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به این که در مجموع حدود ۲۱ تن بار غیرمجاز در تیرماه سال جاری توقیف شده، بیان کرد: اگر شهروندان اصفهانی پسماند‌های خشک را از طریق فرآیند‌های استاندارد و تعریف شده در اختیار عوامل مجاز قرار دهند، ضمن کاهش آمار دوره گرد‌ها و فعالان غیر مجاز این عرصه، می¬توانند به ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه نیز کمک کنند و مانع از ورود این پسماند‌ها به صنایع تبدیلی غیر مجاز و غیر بهداشتی شوند.

منوچهری در پایان خواستار اعلام شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان در زمینه جمع آوری و مدیریت پسماند‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ شد و تأکید کرد که این نظرات به طور مستمر رصد و در صورت لزوم به طور فوری پیگیری می¬شوند.


انتهای پیام/م

  در تیرماه 98 تعداد 186مورد شکایت از طریق سامانه 137اعلام شده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پسماند وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در دهه ۸۰ تنها یک جداسازی پسماند خشک در کارخانه پسماند اصفهان انجام می‌شد، اما امروز به جایی رسیده که می‌توان ادعا کرد یک قطب مدیریت پسماند در کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا لاهیجان‌زاده امروز_چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: در دهه ۸۰ تنها یک جداسازی پسماند خشک در کارخانه پسماند اصفهان انجام می‌شد و تا حدودی کود کمپوست تولید می‌شد که کیفیت لازم را نداشت، اما امروز به جایی رسیده که می‌توان ادعا کرد یک قطب مدیریت پسماند در کشور است.

وی افزود: سال‌ها پیش ۸۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی پسماند مجاز در کشور بود که در حال حاضر بسیار بالاتر رفته است، البته بخشی از اسناد به‌صورت غیر قانونی مدیریت می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: مدیریت پسماند یک صنعت در کشور است که می‌تواند علاوه بر حفاظت از محیط زیست در اشتغال نیز مؤثر باشد.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751659

دیگر خبرها

  • هشدار قضائی درباره کلاهبرداری از طریق تبلیغ وامهای کم‌بهره
  • دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را از طریق سازمان‌های مردم نهاد داخلی و خارجی پیگیری می‌کند
  • اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز نقره‌داغ می‌شوند
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد