Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان انتخابات ریاست هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان که عصر یکشنبه در رشت برگزار شد، سارنگ بزرگ چنانی با کسب ۱۸ رای از ۱۹ آرای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در این سمت ابقاء شد.

بزرگ چنانی با کسب این تعداد آراء، برای سومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان گیلان انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شکوفه امیدی ماسوله دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان گیلان در جریان این انتخابات، یک رای کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در جریان این انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه هیات بولینگ و بیلیارد گیلان فعالیت خوبی دارد و با وجود امکانات محدود و کم ، عملکرد این هیات در سطح استان مناسب و مطلوب است.

مریم بخشی افزود: با توجه به فعالیت و عملکرد بولینگ و بیلیارد گیلان ، این هیات یکی از هیات های برتر و فعال در گیلان محسوب می شود و به خصوص جشنواره ورزشی که به میزبانی این استان و در بندرانزلی برگزار شد، در حد بالا و مطلوبی بود.

وی بیان کرد: هیات بولینگ و بیلیارد گیلان تعامل خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان دارد و ورزشکاران بسیار ارزشمندی نیز در رشته بیلیارد در گیلان حضور دارند که همواره در رقابت های قهرمانی کشور نیز تاکنون مقام های بسیار خوبی کسب کرده اند.

در انتخایات ریاست هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان گیلان مهدی هنرمند دبیر فدراسیون ، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی این هیات در استان حضور داشتند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان انتخابات رقابت های قهرمانی کشور مدیرکل ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست باشگاه پورتو هفته قبل با پیروزی ویلاش بواش به پایان رسید و دوران ریاست چهار دهه ای پینتو داکاستا تمام شد. مربی سابق پورتو حالا رئیس جدید است و باید دید او برای نیمکت تیمش چه تصمیمی خواهد گرفت. این در حالی است که قبل از انتخابات، داکاستا قرارداد کونسیسائو را تمدید کرده بود.

دو روز پیش در جریان بازی والیبال زنان پورتو، دوربین ها داکاستا و ویلاش بواش را در حالی شکار کردند که به گرمی با هم خوش و بش می کردند و یکدیگر را در آغوش گرفتند.

دیروز وقتی از کونسیسائو در مورد این برخورد گرم سوال شد، او پاسخ داد: «این یک نشانه مثبت و خوب برای باشگاه بود. کسی که در انتخابات شکست خورد، به فرد پیروز تبریک گفت و مشخص شد اختلاف و دشمنی وجود ندارد. من البته مجبور نیستم در این رابطه توضیح بدهم. حالا یک رئیس جدید داریم و در این رابطه خودش توضیح خواهد داد. من مربی تیم هستم و وظیفه ام آماده کردن تیم برای بازی های پیش رو است. ترجیح می دهم دور از سر و صدا و حاشیه بمانم. در مجموع خوشحال شدم که آنها را در جوی دوستانه و صمیمی دیدم.»

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟