Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خودکشی جفری اپستین گرداننده شبکه وسیع قاچاق جنسی کودکان در زندان تئوری‌هایی در مورد قتل وی را به وجود آورده است. تاریخ انتشار: 22:00 - 20 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۷۵۲ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «جفری اپستین» میلیاردر آمریکایی متهم به فساد جنسی که در انتظار تشکیل دادگاه در زندان به سر می‌برد، در اثر خودکشی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبر مذکور که روز شنبه منتشر شد، اگرچه سبب ناراحتی افراد زیادی نشد اما دلیل خوشحالی از این خبر تنها محدود به پایان زندگی یک فرد جنایتکار نبوده است.   مرگ اپستین ۶۶ ساله متهم به قاچاق جنسی دختران زیر سن قانونی بر اثر خودکشی در سلولش در زندان «منهتن» نیویورک در حالی توسط مقامات زندان نیویورک تایید شد که جزئیاتی از این حادثه ارائه نشده است.      
این میلیاردر آمریکایی به دلیل مخالفت دادستانی آمریکا با پذیرش قرار وثیقه برای آزادی موقت تا زمان برگزاری دادگاه در زندان به سر می‌برد. علت این حکم دادستانی پرداخت پول به شاهدان احتمالی این پرونده توسط اپستین بوده است.
مرگ ناگهانی اپستین که براساس گزارش‌ها ارتباطاتی با «بیل کلینتون» رئیس جمهور پیشین و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور فعلی آمریکا و شماری از دیگر مقامات آمریکایی داشته، سبب طرح تئوری‌هایی در مورد مرگش شده است.   بیشتر بخوانید: رسوایی اخلاقی جفری اپستین که به خودکشی منجر شد
راشاتودی با اشاره به منطقی بودن طرح این تئوری‌ها، این سوال را مطرح کرده است که؛ او دقیقا چه چیزی را می‌دانسته و چگونه چنین زندانی پر اهمیتی که دارای اطلاعات مهمی نیز بوده توانسته تحت نظارت‌های سختگیرانه در مورد خودکشی در زندان، خودش را کشته باشد؟
براساس گزارش‌ها اپستین حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه در سلولش در زندان نیویورک در حالی پیدا شد که خود را از سقف حلق آویز کرده بود. وی به بیمارستان منتقل و در نهایت مرگش در بیمارستان رقم خورد.      
او که از ۲۳ جولای (یک مرداد) به دلیل تلاش برای خودکشی تحت نظارت‌های شدید جلوگیری از خودکشی قرار داشت، پس از یک هفته مجددا به سلولش بازگردانده شد.   از سوی دیگر گزارش‌ها حاکی از آن است که اپستین چندی پیش نیز مدعی شده بود فردی قصد داشته در زندان وی را به قتل برساند.
رسانه‌های آمریکایی بر این باورند که سیستم زندان‌های آمریکا مسئول مرگ اپستین هستند و این حادثه را شکستی سیستماتیک برای زندان‌های آمریکا می‌دانند.
تحلیلگران سیاسی خودکشی اپستین آن هم در حالی که تحت نظارت سختگیرانه ضد خودکشی قرار داشته و دائما توسط دوربین‌ها و شنود‌ها حرکات و اصواتش چک می‌شده را مشکوک دانسته و بر این باورند که حضور اپستین در دادگاه احتمالا منجر به بروز دردسر‌هایی برای دوستان قدرتمندش می‌شده است. اما مرگ او سبب آرامش چه تعداد از این دوستان ثروتمند و قدرتمندش که در بخشی از فعالیت‌های غیرقانونی اش مشارکت داشتند، شده است؟    
با وجود وعده مقامات آمریکایی در مورد ادامه تحقیقات در مورد پرونده اپستین و همدستانش، به نظر می‌رسد این پرونده که مرز‌های داخلی آمریکا را در نوردیده و به موضوعی جهانی مبدل شده، به رازی در تاریخ آمریکا مبدل خواهد شد.
راشاتودی رازآلود بودن مرگ این سرمایه دار آمریکایی به دلیل حفاظت از شمار زیادی از افراد را با ترور «جان اف کندی» رئیس جمهور آمریکا همانند دانسته و نوشت راز این خودکشی با ترور رمزآلود کندی رقابت می‌کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جفری اپستین خودکشی تئوری فساد اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن مرموز «یسنای» ۴ ساله در زمین کشاورزی +تصویر

با گذشت ۵ روز از مفقود شدن «یسنا دیدار»، دختر ۴ساله گلستانی، هنوز هیچ اثری از وی به دست نیامده است.

 

به گزارش فارس، چند روزی است که در گلستان موضوع مفقود شدن یسنای ۴ساله در روستای یلی بدراق کلاله در صدر اخبار قرار دارد. عصر یکشنبه ۹ اردیبهشت یسنای ۴ساله همراه خانواده در روستا، هنگام رفتن به مزرعه ناگهان ناپدید می‌شود.

مادر دختر بچه چهارساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود. به طوری که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق کلاله» از سوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد.

از همان دقایق اولیه بروز این حادثه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر گلستان دست به کار شده و کار جستجو برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.

در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل داده شدند و کار تجسس را انجام دادند، اما متاسفانه هنوز آثاری از این دختر بچه یافت نشده است.

مدیر عامل هلال احمر گلستان قاسم غریب آبادی می‌گوید از لحظات اولیه عملیات امدادی با ظرفیت ۱۵۰ نیروی امدادی آغاز شد و کار تجسس با وسائلی همچون کوادکوپتر، هلی شات، سگ‌های جستجوگر و بالگرد هلال احمر همچنان ادامه دارد.

به گفته غریب آبادی تا شعاع ۵ کیلیومتری منطقه طی سه بار مداوم مورد تجسس قرار گرفته است اما علی رغم تجسس ۵ روزه، متاسفانه هنوز هیچ آثاری از این دختر بچه ۴ساله پیدا نشده است.

دیگر خبرها

  • تحصیل رایگان دانشجوی اخراجی آمریکایی در ایران؛ کدام دانشگاه‌ها صف کشیدند؟
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • شنیدن ملودی‌های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب است
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • شنیدن ملودی های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب
  • مفقود شدن مرموز «یسنای» ۴ ساله در زمین کشاورزی +تصویر
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • واکنش عجیب خطیر بعد از شنیدن خبر برکناری‌اش