Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@05:44:18 GMT

تعمیر اساسی ایرباس ۳۲۱ توسط متخصصان داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۶۳۴۳

یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۱ پس از یک سال و چند ماه زمینگیری، توسط متخصصان داخلی تعمیر اساسی(اوورهال) شد و به ناوگان پروازی کشور بازگشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک شرکت هواپیمایی متعلق به یکی از مناطق آزاد اعلام کرد: یک فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۱ این شرکت پس از یک سال و چند ماه زمینگیری، به همت متخصصان داخلی در کمتر از سه ماه با انجام چک های سنگین و رنگ آمیزی جدید با بازگشت به خط، آماده پرواز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیمای ایرباس A۳۲۱ اوورهال شده، یکی از جوان‌ترین هواپیماهای کشور محسوب می شود و با توجه به جذب و حضور گردشگران خارجی و رفاه مسافران، پروازهای این هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی منتهی به جزیره کیش برنامه ریزی شده است.

همچنین پروازهای این هواپیما در مسیرهای کشور ترکیه در طول بامداد و در زمان غیر عملیاتی فرودگاه کیش برنامه ریزی شده که قطعا به دنبال سیاست منافع مالی و اقتصادی این شرکت هواپیمایی است.

شایان ذکر است در برنامه ریزی جدید برای این فروند قرار است روزانه پرواز هایی به مقصد کیش داشته باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تعمیر ایرباس ۳۲۱ متخصصان داخلی عید قربان دعای عرفه درگیری محمودآباد صحرای عرفات معامله قرن منصور هادی حجت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد