Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت کویت کرد این کشور مبلغ تازه‌ای را برای کمک به سیل‌زدگان، به ایران تخصیص داده است.

اخبار بین الملل_  به نوشته خبرگزاری رسمی کویت «کونا»، «فلاح  الحجرف» کاردار موقت کویت در تهران هفته گذشته از کمک رسانی جدید به سیل زدگان ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش، کویت اخیرا حدود ۷۵ هزار دلار برای کمک به سیل زدگان ماه آوریل (فروردین) در ایران اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاردار موقت کویت در این زمینه اظهار داشت: «کویت در تلاش است با ارسال کمک‌های امدادی به قربانیان سیل در ایران، وظیفه بشردوستانه خود را انجام دهد.»

 «نماینده برنامه جهانی غذا» در ایران نیز از تداوم کمک رسانی کویت به سیل زدگان استان لرستان خبر داد.

 کویت از جمله نخستین کشورهای همسایه ایران بود که در جریان سیل در عید امسال کمک‌هایی را به این امر اختصاص داد.

در بیانیه سفارت کویت در آن تاریخ آمده بود که این کمک‌های انسان دوستانه توسط هلال احمر کویت با هماهنگی هلال احمر ایران در مناطق آسیب دیده توزیع خواهد شد. در ادامه این بیانیه همچنین اشاره شده بود این کمک‌ها بنا به دستور امیر کویت ارسال شدند و  بیانگر مناسبات و روابط حسنه میان دو کشور و دو ملت است. 

پیش از این نیز «عبداللطیف عبدالله الروضان» دبیرکل شورای وزیران کویت گفته بود که شورای وزیران تصمیم دارد کمک‌های فوری به سیل‌زدگان در مناطق مختلف ایران ارسال کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران سیل دلار هلال احمر ایران دلار سیل کویت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش

آفتاب‌‌نیوز :

کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می‌کنیم از تکرار توسل به روش‌های بیحاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولت‌های ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اهواز هم ونیز شد + فیلم
  • صدور بیانیه تکراری درباره میدان آرش هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای کویت در مورد میدان آرش ایجاد نمی‌کند
  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نمی‌کند
  • تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس از سوی کویت مایه تأسف است
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان