Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: متأسفانه کل منبع درآمدی رسانه‌ها محدود به یارانه دولتی و دریافت آگهی‌هاست. ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، جلال قلعه‌شاخانی امشب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار داشت: قدردان تلاش، زحمات، دغدغه‌مندی و حس نوع‌دوستی خبرنگاران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه همواره شرمنده اصحاب فرهنگ و رسانه هستیم، افزود: استان کردستان دارای پیشینه‌ای غنی تاریخی در حوزه فرهنگ و هنر است که در این عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اعلام اینکه واقف به مشکلات رسانه و اصحاب رسانه هستیم، گفت: هرچند بخشی از مشکلات حوزه رسانه در سطح کلان بایستی مرتفع شود اما در حد توان و اختیاراتمان نسبت به رفع این مشکلات در تلاش هستیم.

وی با اعلام اینکه در شرایط فعلی 110 نشریه در سطح استان مجوز فعالیت و انتشار دارند، تصریح کرد: از این تعداد 80  نشریه چاپی، 30 الکترونیکی و 50 خبرگزاری و نشریه کشوری است که دفتر نمایندگی آن در استان مستقر است.

قلعه‌شاخانی با اذعان به اینکه برای شناساندن ظرفیت‌های استان و خلق تریبون کشوری نیازمند حضور رسانه‌های کشوری هستیم، خاطرنشان کرد: این رسانه‌ها پوشش‌دهنده و منعکس‌کننده ظرفیت‌ها و توان استان در سطح ملی هستند.

رسانه‌ها تخلفات و برخوردهای غیرقانونی مدیران کردستان را اعلام کنند دورهمی خبرنگاران مازندرانی با طعم مسئولانمعاون پارلمانی رئیس جمهور: لایحه امنیت شغلی و مسائل معیشتی خبرنگاران در حال رسیدگی است

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد رسانه در شرایط فعلی یکی از الزامات مورد توجه است، ادامه داد: کل منبع درآمدی رسانه‌ها محدود به یارانه دولتی و دریافت آگهی‌هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پاسخ به اعتراضی که مبنی به دادن مجوزهای فله‌ای بود، گفت: از تنوع نشریات دفاع و متقاضیانی که دارای شرایط حداقلی باشند مجوز به آنها داده می‌شود.

وی با ذکر اینکه ساماندهی آگهی‌ها در دست پیگرد است، تصریح کرد: یک‌سری محدودیت‌های قانونی در این حوزه وجود دارد به همین خاطر جهت جلوگیری از شکل‌گیری اعتراض به این حوزه تلاش شد تدابیری لحاظ گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان پرداخت بیمه خبرنگاران را وظیفه نشریات و رسانه‌های محل خدمتشان دانست و خاطرنشان کرد: افرادی که موفق به استفاده از بیمه خبرنگاری نشده‌اند، می‌توانند از بیمه هنرمندان استفاده کنند.

قلعه‌شاخانی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در حفظ آرامش روانی جامعه و تزریق امید به جامعه سهیم باشند، یادآور شد: نیازسنجی و مخاطب‌شناسی در کنار آزادی بیان مورد توجه اصحاب رسانه‌ها باشد.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان