Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@23:28:58 GMT

آمار بازی تیم ملی والیبال ایران برابر روسیه

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۶۶۵۸

ساعت 24- آمار بازی تیم ملی والیبال ایران برابر روسیه در آخرین بازی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از سوی فدراسیون جهانی منتشر شد.

تیم ملی والیبال ایران امشب (یک‌شنبه) در آخرین بازی خود از مرحله اول رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، با نتیجه ۳ بر صفر (۲۵-۱۹، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۳) مغلوب روسیه شد و فعلا از صعود به المپیک باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی تیم ملی ایران ۴۰ آبشار، ۴ دفاع روی تور و ۴ امتیاز سرویس را به ثبت رساند. ۱۷ امتیاز ایران نیز با اشتباهات و خطاهای بازیکنان روسیه کسب شد.

روسیه نیز ۳۸ آبشار، ۷ دفاع روی تور و ۵ امتیاز سرویس را به ثبت رساند. ۲۵ امتیاز این تیم نیز با خطاها و اشتباهات بازیکنان ایران کسب شد.

در پایان این مسابقه حساس، ویکتور پولتائف با کسب ۱۹ امتیاز برای تیم ملی روسیه، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. همچنین امیر غفور نیز ۱۷ امتیاز را برای ایران کسب کرد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا حالا به خیرونا وابسته است تا لیگ را در رده دوم به پایان برساند و بتواند به دوره بعدی سوپرجام اسپانیا راه یابد. شرکت در این بازی‌ها برای بارسا 6 میلیون یورو درآمدزایی دارد. 

شکست 4-2 در مونتیلیوی، بلوگرانا را مجبور می‌کند که در چهار بازی بعدی یک امتیاز هم از دست ندهد. با توجه به تقویم بازی‌ها، به نظر می‌رسد بازی‌های بعدی خیروها کمی ساده‌تر از بارسلونا باشد. برای خیرونا بازی برابر ویارئال و نیز در زمین والنسیا دشوارترین خواهد بود و بارسلونا برابر سوسیداد و سویا کار سختی خواهد داشت.

هفته بعد بارسا دوشنبه باید در زمین خود برابر سوسیداد قرار بگیرد در حالی که خیرونا جمعه شب میهمان آلاوس است.

تقویم بازی‌های خیرونا و بارسا تا هفته پایانی

خیرونا (73 امتیاز)
هفته 35: آلاوس-خیرونا
هفته 36: خیرونا-ویارئال
هفته 37: والنسیا-خیرونا
هفته 38: خیرونا-گرانادا

بارسلونا (72 امتیاز)
هفته 35: بارسا - رئال سوسیداد
هفته 36: آلمریا-بارسا
هفته 37: بارسا-رایو وایکانو
هفته 38: سویا-بارسا

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست