Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در بازی رفت دیدار سختی را با تیم عربستانی در امارات داشتیم و وضعیت آب و هوایی در عملکرد بازیکنانم تاثیرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر ۲ تیم در بازی رفت نمایش خوبی داشتند ادامه داد: الاتحاد در امارات توانست از موقعیت هایش استفاده کند و برنده بازی باشد. درست است که در بازی رفت شکست خوردیم، اما تلاش می‌کنیم در بازی فردا بهتر ظاهر شویم و با جبران این شکست صعود کنیم.

منصوریان تصریح کرد: تا این مرحله از رقابت ها، با بازیکنان جوانی که داریم تلاش خود را کردیم و در این مرحله به تیم خوب و قدرتمند الاتحاد برخورد کردیم و تمام سعی مان را برای صعود می‌کنیم. تمام تمرینات ما در ایران برگزار شد که با دوحه و امارات تفاوت زیادی از نظر وضعیت آب و هوایی دارد. امیدوارم برای من و بازیکنانم در بازی فردا بهترین اتفاق رقم بخورد.

او در پایان تصریح کرد: گل زیبای کاپیتان قاسم حدادی فر این شانس را برای ما ایجاد کرده تا در دیدار فردا امیداوار به صعود باشیم. ۵۰ درصد شانس در بازی فردا برای ما وجود دارد و تلاش خود را برای صعود می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

رنگ پیراهن ذوب آهن برای دیدار مقابل الاتحاد اعلام شد

دو تابعیتی‌ها جایی در لیست الاتحاد برای بازی برگشت با ذوب آهن ندارند

الاتحاد عربستان ۲ - ذوب آهن ایران یک/ امید در اردوی شاگردان منصوریان باقی ماند

انتهای پیام/

اظهارات منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد