Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا رشیدیان در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی المعیصم و روند انجام عملیات ذبح با دکتر بندر حجار رئیس بانک توسعه اسلامی دیدار کرد.

وی گفت: بر اساس تفاهمی که از قبل انجام شده گوشت دام‌های قربانی توسط این مجموعه برای مردم محروم این ۲۷ کشور ارسال می‌شود.

وی عنوان کرد:در این نشست دکتر حجار درخواست مشارکت بیشتر جمهوری اسلامی ایران در طرح‌های عام المنفعه بانک توسعه اسلامی را داشت که از کلیت آن استقبال کردیم، اما این امر منوط به بهبود و توسعه روابط دو طرف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ضمن آنکه ما نیز تمایل خود به استفاده از ظرفیت بانک توسعه اسلامی در طرح‌های زیر بنائی مانند دو طرح تصفیه خانه فاضلاب شهری در مشهد را اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اعزام ۳۴ زائر بیمار در قالب کاروان وقوف اضطراری برای انجام اعمال حج

رشیدیان در ادامه با اشاره دام‌های قربانی ذبح شده حجاح طی دیروز افزود: در مجموع ۸۶ هزار و ۵۰۰ دام قربانی متعلق به زائران ایرانی است که طی روز یکشنبه ۱۰ ذی الحجه همزمان با عید قربان ۸۵ هزار راس قربانی ذبح شد.

وی افزود: ۱۵۰۰ راس قربانی دیگر به خواست حجاج شان در طلوع آفتاب روز یازدهم ذی الحجه در کشتارگاه معیصم ذبح خواهد شد.

وی اظهار کرد: ذبح قربانی حجاح کشورمان در روز عید قربان طی دو مرحله انجام شد که در مرحله نخست قربانی بانوان ایرانی ذبح شد و بعد از اتمام آن، کار ذبح دام‌های قربانی حجاج مرد به انجام رسید.

انتهای پیام/

گوشت قربانی حجاج به ۲۷ کشور محروم ارسال می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج98 حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت

سید علی مرعشی با اشاره به این خبر گفت: به ترتیب بیماری فشار خون، دیابت و بیماری‌های قلبی بیشترین موارد بین زائران بوده است.

وی افزود: هم اکنون در حال معاینات کادر اجرایی هستیم و تمام کمیسیون‌های استانی و کشوری معاینات برگزار شده است.

مرعشی با بیان اینکه زائران ایرانی در صورت مصرف داروی خاص آن را همراه خود بیاورند، اظهارداشت: زائران حتما داروی مصرفی خود را به میزان بیش از مدتی که در حج هستند به همراه خود بیاورند و آن را در دو جای مجزا بگذارند تا در صورت گم شدن بخشی از دارو به بقیه دسترسی داشته باشند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در ادامه از زائران خواست از آوردن داروهای ممنوعه خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن؛ ۵۰ قربانی شکایت کردند
  • تابوت‌های باستانی «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • تابوت‌های باستانی ‌محوطه‌ «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات