Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:30:52 GMT

برانکو رفت اما پرسپولیس بازهم مدعی اول قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۸۱۰۷

برانکو رفت اما پرسپولیس بازهم مدعی اول قهرمانی است

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عدم تعیین زمان شروع بازی های لیگ برتر فوتبال گفت: اینکه قرار است ورزشگاه ها به طور کامل تجهیز شئند تا امنیت تماشاگران را تامین کنند اتفاق خوبی است. این موضوع جای تقدیر دارد اما باید زمانی را مشخص می کردند تا باشگاه ها نیز ضرر نکنند و آنها را اجبار به تامین شرایط برای برگزاری بازی هایشان می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ها اگر می دانستند رقابت های لیگ در چه بازه زمانی شروع می شد قطعا می توانستند برنامه بدنسازی مناسب تری داشته باشند. حالا که لیگ به تعویق افتاده است احتمال مصدومیت بازیکنان نیز وجود دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص استقبال سرخپوشان از تاخیر به وجودآمده تاکید کرد: به هر حال پرسپولیس خیلی دیر مربی خود را انتخاب کرد و نیاز به زمان داشت. این اتفاق هم حالا افتاده است و آنها می توانند خودشان را کاملا آماده شروع بازی های لیگ برتر کنند.

حلالی درباره قرعه تیم ها در هفته های ابتدایی مسابقات اظهار داشت: فاصله بین تیم ها خیلی کم شده است. من فکر می کنم قرعه بدی برای تیم های مدعی قهرمانی نیفتاده است. روند بازی ها نشان می دهد که عیار تیم ها چقدر است.

وی درباره احتمال تکرار قهرمانی پرسپولیس نیز یادآور شد: باید به کادرفنی جدید تیم زمان داد. گابریل کالدرون نشان داده است تمرینات این تیم را خیلی جدی گرفته است. او با کسی تعارف ندارد. مسئولیت فنی تیم را کاملا عهده دار است و خیلی خوب هم می داند که انتظارات از او بالاست. با ذاین حال من فکر می کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. البته تیم های نظیر استقلال، سپاهان و تراکتور هم خیلی جدی می خواهند جام را از پرسپولیس بگیرند و این موضوع باعث جذابیت بیش از حد مسابقات خواهد شد.

کد خبر 4690077

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس اسماعیل حلالی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی والیبال کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون مسابقات قهرمانی جهان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن که پیش از این به عنوان بازیکنی سر به زیر و بی حاشیه شناخته می‌شد، این فصل در تقابل کامل و جدی با باشگاه پرسپولیس و هوادارانش قرار داشته و حالا بعد از پایان بازی با سرخپوشان نیز این دوئل را ادامه می‌دهد.

بعد از استوری جنجالی در اینستاگرام و مصاحبه طولانی در میکسدزون، این بار او آتش درگیری خود را با یک پست در صفحه شخصی خود شعله‌ور کرد و واکنش هواداران پرسپولیس را برانگیخت.

نورافکن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "تیم ما لیاقت قهرمانی رو داره و باید هم قهرمان لیگ می‌شد، امان از دستهای ناپاک" او در میکسدزون نیز گفت که سپاهان باید در دو فصل اخیر قهرمانی لیگ برتر را به دست می‌آورد.

با این حال قسمت جنجالی کپشن پست بازیکن چپ‌پای سپاهان در ادامه و جایی است که می‌نویسد: "تنها بازی عمرم بود که از مساوی ناراحت نبودم چون جلوگیری کردیم از صدرنشینی حریف. به امید روزهای بهتر سپاهان."

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند سپاهان در این بازی با نمایش فشرده به دنبال کسب یک امتیاز بود و حالا امید نورافکن نیز نوشته که از ناکامی پرسپولیس خوشحال شده است.

سپاهان در صورت کسب پیروزی مقابل پرسپولیس و باتوجه به توقف استقلال، فرصت این را داشت که به صدر جدول برسد و فاصله خود را با استقلال کمتر کند اما این فرصت طلایی برای شاگردان مورایس فعلا از دست رفته است.

دیگر خبرها

  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند