Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@13:49:41 GMT

مرغ به بالاترین قیمت خود در سال جاری رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۸۱۹۰

مرغ به بالاترین قیمت خود در سال جاری رسید

سید ناصر رمضانلو امروز در گفت‌وگو با  فارس اظهار کرد: قیمت مرغ گرم امسال نوسانات بسیاری داشته است و گاهی کاهش و  در برهه‌هایی زمانی دیگری هم افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه موقعیت زمانی از جمله قرار گرفتن در آستانه اعیاد و همچنین عرضه و تقاضا موجب افزایش و کاهش مصرف مرغ و در نتیجه نوسانات قیمت آن می‌شود، تصریح کرد: از همین رو همواره شاهد این بودیم که قیمت مرغ گرم در نوسان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از چند روز قبل نیز به علت قرار گرفتن در آستانه عید قربان مصرف مرغ گرم افزایش یافته است، اضافه کرد: به راحتی می‌توانیم بگوییم که طی روز گذشته و امروز 300 تن مرغ گرم در کل استان زنجان توزیع شده است که از این میزان 180 تن مربوط به امروز است.

رمضانلو قیمت روز مرغ گرم را در زنجان 14 هزار و 750 تومان در زنجان اعلام کرد و افزود: این بالاترین قیمتی است که مرغ گرم از ابتدای سال داشته است.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان اضافه کرد: با توجه به اینکه مصرف در این بازه زمانی زیاد است قیمت افزایش یافته وگرنه پیش‌بینی ما این است که پس از عید قربان مصرف کاهش پیدا خواهد کرد.

وی همچنین درباره توزیع مرغ منجمد به قیمت 12 هزار و 500 تومان نیز گفت: مرغ منجمد به هر اندازه که شهروندان نیاز داشته باشند در بازار وجود دارد و قابل تهیه است اما شهروندان اقبال زیادی از آن نمی‌کنند.

رمضانلو افزود: در مجموع مرغ منجمد و مرغ گرم به اندازه کافی در بازار وجود دارد و مشکلی از این نظر در استان وجود ندارد.

به گزارش فارس، پیش از این بحث یکسان‌سازی قیمت مرغ در کشور مطرح شده بود که طبق آن قیمت مرغ در کل کشور واحد می‌شد، اما به علت بالا بودن قیمت جوجه یک روزه برخی از استان‌ها با آن مخالف بودند و در زنجان نیز این طرح فقط به مدت یک روز اجرایی شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 

دریافت 7 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6096524

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • جاری شدن سیل در روستای گریوان
  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • جاری شدن چشمه آب در دل سنگ های سراب دره شهر
  • فیلم/جاری‌شدن سیل در سلیمانیه عراق
  • جاری شدن سیلاب در شهر ایلام
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود