Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمد موسوی بازیکن تیم ملی ایران پس از دیدار با روسیه گفت: همه شرایط بازی در روسیه را می‌دانستیم. روسیه با تمام توان آمده بود و تیمی بود که امسال نیز بازیکنان جوان و عالی و در سطح جهانی به تیم خود اضافه کرده بود. این تیم در غیاب دو بازیکن اصلی توانست آمریکا را در خانه شکست دهد. ما تلاش کردیم و می‌توانستیم در ست دوم و سوم برنده باشیم، اما در یک سری از امتیازات اشتباهات داوری و اشتباهات فردی خودمان باعث شد نتوانیم بازی را درست پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۰ بر ۱۷ پیش بودیم، اما شانس هم با ما یار نبود و اشتباهات فردی داشتیم.

او در ادامه عنوان کرد: هر چه در توان داشتیم، گذاشتیم. بیشتر از این توان ما نبود؛ هر چند اشتباه فردی داشتیم، اما دلیل این اشتباه فردی نیز تیم روسیه بود که باعث می‌شد ما اشتباه کنیم. با وجود خستگی لیگ ملت‌ها، تمام تلاش خود را انجام دادیم. شرایط تمرینی خوبی نداشتیم، اما در کل راضی‌کننده بازی کردیم.

موسوی در واکنش به این موضوع که ارزیابی خودت از عملکرد فردی در این مسابقه چه بود، بیان کرد: والیبال یک رشته تیمی است و ارتباطی به عملکرد فرد ندارد. من تلاش خود را کردم در خدمت تیم باشم و گوشه‌ای از کار را بگیرم، اما موفق نبودم، زیرا تیم ایران شکست خورد. شرایط بدنی خوبی امروز داشتم، اما زور ما به این تیم نرسید.

بازیکن تیم ملی درباره شانس دوباره تیم ملی برای صعود به المپیک اضافه کرد: با تمام قوا در مرحله بعدی انتخابی المپیک شرکت می‌کنیم. باید به المپیک برویم و اگر ایران در المپیک نباشد، جای تیم ما خالی است. مطمئنا سهمیه المپیک را کسب می‌کنیم و شانس حضور در المپیک را از دست نمی‌دهیم. بچه‌ها همدل هستند تا این کار را انجام دهند.

او در پایان، در ارزیابی از تیم ملی روسیه گفت: اکثر بازیکنان روسیه خیلی خوب بودند، اما بازیکن پشت خط زن آن‌ها پولتائف که میخایلوف را ذخیره کرد و امتیازآورترین بازیکن میدان شد، بهترین بازیکن آن‌ها بود. او بعضی اوقات از ارتفاعی اسپک می‌زد که دست ما به توپ نمی‌رسید و به نظرم اگر میخایلوف بازی می‌کرد، برای ما بهتر بود. همه بازیکنان آن‌ها خوب بودند، اما این بازیکن مهار نشدنی بود. منبع: ایلنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم ملی والیبال موسوی المپیک 2020 لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت

تیراندازی در مراسم عروسی در ونایی بروجرد یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت و عروسی به عزا تبدیل شد.

به گزارش صداو سیما؛ تیراندازی در مراسم عروسی در ونایی بروجرد یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت. 

فردی که در مراسم عروسی اقدام به تیراندازی هوایی کرد باعث شد تیر به سیم‌های برق اصابت کند و سقوط سیم‌های برق بر روی میهمانان یک زن بر اثر برق گرفتگی کشته و یکی دیگر مصدوم شد. 

بنابر اطلاعات موثق فردی که اقدام به تیراندازی کرده خود را به نیروی انتظامی معرفی کرده و اظهار داشته که متوجه سیم‌های برق نشده و تیراندازی کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهرداری نایب قهرمان غرب آسیا شد/ زور شاگردان هاشمی به الریاضی نرسید
  • تولید پایدار برق در اوج بار مصرف/ به استقبال تابستان می‌رویم
  • تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت
  • تیراندازی مراسم عروسی در بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • تیراندازی به سیم برق، عروسی را عزا کرد!
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • کشته شدن الکساندر پلیشنکو رقیب اوکراینی کیانوش رستمی در جنگ
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • رقیب کیانوش رستمی کشته شد!
  • خودروهایی که شیشه دودی دارند، جریمه می‌شوند