Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی به استقبال فصل جدید می رود که ترکیب این تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات نسبتا زیادی دارد. یکی از مناطق این تیم که نسبت به فصل گذشته دستخوش تحول می شود، خط میانی  است.

استراماچونی در حالی تیمش را آماده فصل نوزدهم می‌کند که مسعود ریگی هافبک میانی و جدید این تیم از اولین روز در تمرینات تیمش حضوری فعال داشت و گفته می شود وی یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال در تمرینات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید باقری و علی کریمی دو هافبک میانی این تیم که فصل گذشته هم حضوری موثر در این تیم داشتند، پس از تمدید قرارداد با تاخیر به تمرینات اضافه شدند.

مثلث ریگی، باقری و کریمی می تواند خیال هر تیم مدعی را بابت داشتن یک کمربند میانی قابل اعتماد راحت کند و حالا استراماچونی با خیالی آسوده از خط میانی اش به دیگر مناطق زمین فکر می‌کند.

در فصل نوزدهم این سه بازیکن رقابتی تنگاتنگ خواهند داشت و دغدغه شیرین استراماچونی می تواند انتخاب بهترین نفر از بین آنها باشد. بهترین نفری که شاید بتواند فرمانده جدید آبی ها در فصل جدید باشد.

تنها آغاز فصل نوزدهم و ورود به مسابقات مشخص می‌کند بهترین نفر برای قرار گرفتن در مرکز خط میانی استقلال کدام بازیکن است. 

کد خبر 4689761 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران علی کریمی لیگ برتر فوتبال ایران مسعود ریگی فرشید باقری تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی والیبال کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون مسابقات قهرمانی جهان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم الاول پارک میزبان الوحده است. زردپوشان ریاض که 12 امتیاز از الهلال کمتر دارند، شانسی برای تصاحب جام قهرمانی ندارند.

در واقع النصر که از ابتدا رونالدو را به میدان فرستاده، تلاش می کند تا حد امکان، قهرمانی الهلال در رقابت های امسال را به تعویق بیندازد چرا که آبی پوشان فاصله بسیار زیادی با رقیب دیرینه و همشهری خود دارند.

برای بازی امشب، النصر از حضور رونالدو در ترکیب اصلی بهره می برد. شب گذشته الکساندر میتروویچ موفق شد یک گل برای الهلال به ثمر برساند و شمار گل هایش به عدد 23 رسید و کریستیانو که با 29 گل در صدر قرار دارد، در پی افزایش این فاصله است.

در درون دروازه النصر، داوید اوسپینا حضور دارد. سنگربان کلمبیایی نتوانست انتظارات را برآورده کند و به احتمال فراوان در پایان فصل نیز از این تیم جدا خواهد شد.

در مرکز خط دفاعی النصر، آیمریک لاپورت حضور دارد که علی لاجامی نیز او را در این مأموریت مهم همراهی می کند. سلطان الغنام به عنوان مدافع راست و الکس تلس نیز در پست دفاع چپ برای تیم لوئیس کاسترو بازی می کنند.

در خط میانی نیز مارسلو بروزوویچ به همراه اوتاویو مونتیرو حضور دارند. دو بازیکن خارجی النصر که مغز متفکر تیم محسوب شده و وظیفه خلاقیت در مرکز میدان و توپ رسانی به مهاجمان را برعهده دارند. در کنار آنها نیز عبدالله الخیبری بازی می کند.

سه عنصر تهاجمی تیم را نیز أیمن یحیی به عنوان وینگر راست، سادیو مانه در پست وینگر چپ و کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجم نوک تشکیل داده اند.

دیگر خبرها

  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد