Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جزء قاسمی روز دوشنبه در این باره افزود: با حذف قبوض کاغذی آب مشترکین از راه های ساده تر و بهتری آب بهای خود را می توانند پرداخت کنند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب راه های مختلفی را جهت پرداخت غیر حضوری آب بها پیش روی مشترکین قرار داده است که با بهره گیری از این روش ها در زمان و هزینه مشترکین صرفه جویی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۵۲۲ در تمامی شهرهای این استان راه اندازی شده و مشترکین تنها با برقراری یک تماس با این سامانه می توانند قبوض خود را پرداخت نمایند.

جزء قاسمی اضافه کرد: سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۷۱۴۸۵ نیز از دیگر راه های پرداخت آب بها برای مشترکین در استان زنجان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان افزود: مشترکین این شرکت همچنین می توانند از طریق مراجعه به صفحه اصلی سایت اینترنتی شرکت آب و فاضلاب آب بها مصرفی خود را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب در نظر دارد با ارائه نوین ترین راهکارها از اتلاف وقت و هزینه مشترکین کاسته و امکان سهولت بیشتری را در پرداخت آبهای خود برای آنان ایجاد کند.

این مسئول با اشاره به اینکه قبوض کاغذی هزینه بیشتری را به مشترکین تحمیل می کرد، خاطرنشان ساخت:  با حذف قبوض کاغذی به جز هزینه آب بها، مشترکین مجبور به پرداخت هزینه بیشتری نخواهند بود.

به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در بخش آب آشامیدنی بیش از ۲۵۰ هزار مشترک دارد.

۳۰۸۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان زنجان شرکت آب و فاضلاب صرفه جویی آب قبوض قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: باید ۲۲۵۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می‌یافت در حالی که هم اکنون شاهد اختصاص تنها ۵۳۰ میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مجید گلشنی منفرد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم تجلیل از کارگران نمونه معدن انگوران از رشد ۲۵ درصدی صدور پروانه و مجوز اکتشاف در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با توسعه اکتشافات در حوزه معادن در آینده نزدیک شاهد فعالیت ۱۶۵ معدن غیر فعال استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان ۲۰۲ معدن فعال و ۱۶۵ معدن غیر فعال داریم، افزود: دلیل اصلی غیرفعال بودن این معادن، اکتشاف نادرست و استفاده نکردن از ذخیره کامل معادن بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول شده است، عنوان کرد: مطابق تبصره ۶ ماده ۱۴ قانون معادن باید ۱۵ درصد از حقوق دولتی وصول شده به استان جهت ایجاد رفاه و توسعه با اولویت بخشی که معدن در آن واقع شده اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس باید ۲,۲۵۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می‌یافت در حالی که هم اکنون شاهد اختصاص تنها ۵۳۰ میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان محقق شد.

گلشنی منفرد در ادامه با اشاره به تخصیص ۴۶۵ میلیارد ریال به شهرستان ماهنشان اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۸۵ درصد از میزان تخصیص یافته به استان، جهت توسعه و آبادانی شهرستان ماهنشان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه تنها ۲۳ درصد از سهم توسعه، عمران و آبادانی حقوق دولتی معادن به استان زنجان تخصیص یافته است، گفت: امید است با تشدید پیگیری‌ها و وصول کامل سهم استان در این بخش، شاهد افزایش فعالیت‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای مناطق معدنی استان باشیم.

کد خبر 748892

دیگر خبرها

  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت