Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:31:21 GMT

چند خبر از کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۸۴۲۹

چند خبر از کمیته امداد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جمشید خدرویسی رئیس کمیته امداد شهر حمیل گفت : کمیته امداد ومرکز نیکوکاری این اداره آماده دریافت کمک‌های مردمی با نیت نذر قربانی هستند.

او با اشاره به اینکه مردم نیکوکار شهرحمیل می‌توانند کمک‌های خود را ارائه کنند، گفت : امکان مشارکت مردم در طرح نذر قربانی با هر مبلغی امکان‌پذیر است و کمیته امداد براساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده، به نیت افراد مشارکت کننده، اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت

سید مهدی حجازی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو کرمانشاه با بیان اینکه سرانه کمک هزینه جهیزیه عروس ۳۰ میلیون ریال وهدیه ازدواج داماد ۱۰ میلیون ریال است افزود: به نوعروسان و تازه داماد‌های تحت پوشش کمیته امداد که تاریخ عقد آنان از ۱۲ مرداد لغایت ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ باشد علاوه بر پرداخت مبلغ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، مبلغ ۱۰ میلیون ریال نیز بعنوان هدیه ویژه بمناسبت این هفته مبارک دریافت می‌نمایند.

او گفت: به ۶ زوج جوان ایتام تحت پوشش به مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال کالای جهیزیه شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، کمد و جاروبرقی و ... (به ارزش تقریبی ۶۰ میلیون ریال برای هر زوج) از محل کمک خیرین نیک اندیش خریداری گردیده که تحویل آنان می‌گردد.

اختصاص ۳۳ فقره کمک هزینه ازدواج برای آغاز زندگی مشترک

رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه گفت: امسال با کمک خیران نیک اندیش ۳۳ فقره کمک هزینه ازدواج برای آغاز زندگی مشترک جوانان نیازمند در این شهرستان اختصاص داده ایم.

 سیدمنصور رحیمی گفت: امسال بیش از ۳۳ فقره کمک هزینه ازدواج در اختیار مددجویان نیازمند در شهرستان صحنه قرار گرفته است.

رحیمی با اشاره به رسالت این نهاد در کمک به جوانان تحت حمایت برای آغاز زندگی مشترک و ازدواج آسان، عنوان کرد: کمیته امداد برای پرداخت این کمک هزینه‌ها بیش از ۱۱۱ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده است.

او گفت: ۴ فقره از کمک هزینه‌های اعطایی به جوانان نیازمند با اعتبار ۳۰ میلیون تومانی در هفته ملی ازدواج پرداخت شده است.
به گفته رحیمی این نهاد به نوعروسان و بانوان با ازدواج مجدد کمک هزینه خرید جهیزیه و به پسران تحت حمایت هدیه ازدواج پرداخت می‌کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه افزود: کمیته امداد برای تامین هزینه‌های ازدواج جوانان تحت حمایت و کمک به آنان برای آغاز زندگی مشترک همچون دیگر طرح‌های مشارکتی نیازمند یاری خیران نیک اندیش است

رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی گفت: در هفته ملی ازدواج ۱۶۸ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به جوانان نیازمند در این شهرستان پرداخت شده است.

اختصاص  ۵۸ فقره کمک هزینه ازدواج به جوانان مددجو

 سید امیر حسینی، رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی گفت: به مناسب هفته ملی ازدواج ۵۸ فقره کمک هزینه ازدواج به جوانان مددجو در این شهرستان اختصاص یافته است.

حسینی افزود: اعتبار این کمک هزینه‌ها بیش از ۱۶۸ میلیون تومان بوده است.

او گفت: کمیته امداد بیش از ۴۸ فقره از این کمک هزینه‌ها را با ارزش ۱۳۸ میلیون تومان به ازدواج نوعروسان و بانوان با ازدواج مجدد اختصاص داده است.

حسینی افزود: همچنین ۱۵ مورد از کمک هزینه‌های ازدواج با اعتبار ۳۰ میلیون تومان به ازدواج پسران مددجو در این شهرستان تخصیص یافته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی گفت: مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا سایت الکترونیکی emdad.ir از راه‌های مشارکت در امر ازدواج جوانان نیازمند است

برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) غرب استان

 نماینده جشنواره ورزشی غرب کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در این جشنواره با بیان اینکه جشنواره ورزشی با حضور ۴۰ نفر در رشته‌های تیمی و انفرادی برگزار شده است گفت: رشته فوتبال دستی، رشته تیمی و دارت و آمادگی جسمانی از رشته‌های انفرادی بوده که پرسنل و کارکنان کمیته امداد در این رشته‌ها با هم به رقابت پرداختند.

او گفت: در رشته دارت برادران شهرستان گیلانغرب وگهواره و دارت خواهران شهرستان گیلانغرب واسلام آباد غرب، در رشته فوتبال دستی شهرستان گهواره، سرپل ذهاب واسلام آباد غرب و در رشته آمادگی جسمانی خانم‌ها در رده سنی ۳۵تا ۴۵سال شهرستان اسلام آباد غرب، در رده سنی بالای ۴۵سال شهرستان اسلام آباد غرب و در رده سنی بالای ۴۵ سال شهرستان سرپل ذهاب دالاهو و حمیل به عنوان نفرات برتر مسابقات انفرادی انتخاب شدند .

 

 

انتهای پیام/د

کمیته امداد ومرکز نیکوکاری این اداره آماده دریافت کمک‌های مردمی با نیت نذر قربانی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس