Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@05:38:33 GMT

نماز عید قربان، تجلی وحدت است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۸۴۳۹

نماز عید قربان، تجلی وحدت است

حجت الاسلام حسینی، نماز عید قربان را تجلی وحدت خواند و گفت: وحدت لازمه رفع مشکلات در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«سید علی حسینی»، در خطبه های نماز عید قربان افزود: عید قربان تجلی وحدت است.

 

 

امام جمعه بروجرد، با اشاره به اینکه عید غدیر و قربان از بزرگترین اعیاد مسلمانان هستند، بیان کرد: نماز عید سعید قربان نماد و تجلی وحدت و همدلی و نماد قدرت مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه عید واقعی زمانی است که انسان احساس کند از عذاب الهی رها شده است، یادآور شد: پیامبر اسلام و ائمه اطهار بارها به این مهم اشاره کرده اند روزی که انسان گناهی مرتکب نشود آن روز عید است.

 

 

حجت الاسلام حسینی، عید بزرگ قربان را یادآور امتحان بزرگ الهی و ایثار ابراهیم در راه رضای خدا عنوان کرد و افزود: در روز عید قربان حضرت ابراهیم (ع) فرزند خود را به قربانگاه برد تا خلوص بندگی خود را در برابر خداوند به نمایش بگذارد.

 

 

امام جمعه بروجرد، در ادامه وحدت را لازمه رفع مشکلات عنوان کرد و گفت: بزرگ ترین مشکلات در سایه وحدت برطرف می شود و مسئولان باید در هر اموری که فعالیت دارند وحدت داشته باشند.

 

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه وجود اختلاف سلیقه ها نباید وحدت بین مسئولان را خدشه دار نماید، اظهار داشت: وجود مشکلات در جامعه امروز و رفع مشکل بیکاری و اقتصادی نیازمند وحدت و همدلی مسئولان است.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: دعای عرفه روز خبرنگار مراسم دعای عرفه خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه عید قربان عرفه خبرنگار شبستان یزد نماز عید قربان عید قربان وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، شهید آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که ششم اردیبهشت ماه سال گذشته این عالم ربانی در یکی از بانک‌های بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران