Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور افغانستان اعلام کرد که هیچ طرفی از اشرف غنی راضی نیست زیرا از امکانات دولتی برای تبلیغ انتخاباتی استفاده می‌کند. ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، ژنرال «عبدالرشید دوستم» معاون اول رئیس جمهور افغانستان گفت که هیچ سیاستمداری از عملکرد اشرف غنی رئیس جمهور این کشور راضی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس جمهور افغانستان علاوه بر زورگویی از امکانات دولتی برای تبلیغاتی انتخاباتی تیم «دولت ساز» استفاده می‌کند.

ژنرال دوستم تاکید کرد که دولت افغانستان در حال سازماندهی برای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور است.

معاون اول ریاست جمهوری افغانستان همچنین از پیوستن امرالله صالح به تیم اشرف غنی ابراز تاسف کرد.

وی از علما در افغانستان خواست تا به تبلیغات تیم اشرف غنی گوش ندهند.

هشدار ژنرال «دوستم» درباره آغاز دوباره فعالیت داعش در شمال افغانستانراه اندازی عملیات نظامی؛ هشدار ژنرال دوستم به ارگ ریاست جمهوری افغانستاننخستین حضور «دوستم» در شمال افغانستان از استقبال با گلوله تا تاکید به آوردن امنیت

به گزارش طلوع نیوز، ژنرال دوستم در عین حال که معاون اول ریاست جمهوری محسوب می‌شود اما هیچ صلاحیتی در دولت ندارد و از ماهها پیش تا کنون در ولایت جوزجان بسر می‌برد.

حزب جنبش ملی اسلامی در انتخابات گذشته از تیم غنی حمایت می‌کرد اما در انتخابات آینده ریاست جمهوری افغانستان از عبدالله عبدالله حمایت می‌کند.

انتهای پیام/.

R1447/P36446/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار افغانستان اخبار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی