Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی توکلی صبح دوشنبه در خطبه های نماز عید قربان در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان با تاکید بر لزوم تقویت تقوا و ارتباط با خداوند اظهار کرد: خداوند لطف بسیار در حق بندگان خود دارند اما متاسفانه انسان ها متوجه این مساله نیستند.

وی با اشاره به اینکه امام صادق (ع) می فرمایند « خداوند اطعام دادن و قربانی کردن را دوست دارد» افزود: نباید در کارهای خیر تاخیر داشت و باید در این زمینه با سرعت عمل اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز عید قربان در کرمان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید باید کمک به دانش آموزان محروم را مورد توجه ویژه قرار دهیم.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام در خصوص کمک به نیازمندان عنوان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی کشور باید کمک به فقرا و نیازمندان مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 4690583

منبع: مهر

کلیدواژه: علی توکلی نماز عید قربان ستاد اقامه نماز کرمان روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی آتش سوزی ایلام خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ذوالفقاری بعد از ظهر جمعه در دیدار با مدیرکل حج و زیارت استان سمنان به میزبانی دفتر وی بیان کرد: حجاج نیک‌اندیش بیت الله الحرام استان در اقدامی زیبا و خداپسندانه به کمک یک خانواده نیازمند در سمنان می‌آیند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ حاجی استان سمنان برای یک خانواده با دو یتیم یک خانه می‌سازند، افزود: هزینه احداث یک واحد مسکونی برای دو یتیم ساکن یکی از نقاط استان تقبل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: بیش از سه هزار یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و خدماتی مانند تأمین کمک هزینه تحصیلی، درمانی، معیشت با کمک خیران به آنها داده می‌شود.

قدرت الله چتری مدیرکل حج و زیارت استان سمنان نیز در این نشست بیان کرد: یک هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۹ کاروان در حج امسال حضور دارند.

چتری با بیان اینکه تصمیم ساخت خانه برای دو کودک یتیم در استان به صورت خودجوش توسط حجاج بیت الله الحرام استان گرفته شد، افزود: حجاج استان سمنان با این اقدام یک خانواده را صاحب خانه خواهند کرد.

وی از پرداخت هزینه ساختن یک واحد مسکونی برای دو یتیم توسط حجاج استان سمنان خبر داد و افزود: این اقدام زیبا جریان ساز حرکتی نیک اندیشانه خواهد شد.

کد خبر 6095915

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • مترو حرم مطهرشاهچراغ (ع) مورد توجه مسئولان شهری باشد
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب