Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن پیشوایی‌علوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان، درباره دستور کارها و مصوبات شانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد:‌ محور اصلی جلسه هیئت امنا بودجه سال ۹۹-۹۸ این دانشگاه بود و درباره موضوع بودجه بر دو موضوع بیشتر از سایر موضوعات متمرکز شدیم که یکی از آنها درآمدهای غیرشهریه‌ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط منطقه کردستان که ویژگی‌های اصلی‌ آن شامل کشاورزی، دامداری و گردشگری است در راستای درآمد غیرشهریه‌ای بیشتر بر این موضوعات متمرکز شدیم و رویکردها و بندهای مختلف آنها را که می‌توانند بر درآمد غیرشهریه‌ای تأثیر مثبت داشته باشند، بررسی کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: بر روی تک‌تک موارد موضوع درآمد غیرشهریه‌ای بحث و برای هر بندی از بندهای بودجه‌نامه مبلغی تعیین شد که دانشگاه باید حتماً آن مبلغ را به‌عنوان درآمد غیرشهریه‌ای تأمین کند. این موضوعات در جلسه به شور گذاشته و روی آنها بحث و گفتگو شد.

پیشوایی‌علوی با بیان اینکه اجاره ساختمان‌های بلااستفاده دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه هیئت امنا، منطقه‌ای و مسائل اداری بود، عنوان کرد که این مورد با توجه به افزایش دانشجو در چند رشته منتفی شد.

وی با بیان این مطلب که در مورد دستاوردهای بخش کشاورزی و دامداری نیز در این جلسه بحث و گفتگو شد،‌ افزود: موضوع دیگر راجع به چارت سازمانی بود که با توجه به مصوبه سازمان مرکزی هر استان با توجه به نیروهایی که دارد در بخش کارمندی و هیئت علمی خودش چارت را تعریف و تعدیل کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد:‌ موضوع نیروهای مازاد هیئت علمی و کارکنان هم در این جلسه مطرح شد که سازوکارش را تا حدودی تعریف کردیم.

منبع: آنا

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی محسن پیشوایی واحد کردستان کشاورزی دامداری گردشگری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان کشاورزی دامداری گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه کارگروه فرهنگی گردشگری و میراث فرهنگی به ریاست فرماندار اشنویه،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشنویه و دیگر اعضاء در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه  داریوش حیاتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشنویه، در مورد توسعه گردشگری پایدار راهکارهایی را ارائه و ایجاد گردشگری ارزان را یکی از راه های تقویت گردشگری پایدار دانستند.

براساس این گزارش : موضوعات مولفه های فرهنگ عامه اعم از مهارت های فرهنگی و هنری مردمان روستاها و عشایر در قالب تهیه و ساخت ابزارآلات سنتی و فرهنگی ، مهارت تهیه لبنیات سنتی ،بافندگی و صنایع دستی و بازی های بومی و محلی ، گفتمان دورهمی چیستان های کهن ادبیات عامه آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت.                                                                                                                                                                                                                                                                      

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • «مشاغل خاص» زیر تیغ عدالت مالیاتی
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد