Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@15:14:45 GMT

ساخت 20 هزار واحد مسکن در مازندران کليد خورد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۸۷۵۶

ساخت 20 هزار واحد مسکن در مازندران کليد خورد

خبرگزاری آریا- مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران ، ساخت 20 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی،مسکن اجتماعی و بافت فرسوده در مازندران اغاز شد .

 به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار برگزار شده بود تصریح نمود: برای ساخت هر واحد مسکونی به طور میانگین 40 میلیون تومان پرداخت می‌شود و این پرداختی برای زوج‌های جوان و مسکن اولی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       
وی اضافه کرد: در شرایط فعلی در قالب طرح اقدام ملی، زمین در هشت نقطه در شهرهای استان برای اجرای این طرح شناسایی شد.  
مهندس نظری سهمیه استان مازندران برای ساخت مسکن در قالب اقدام ملی را پنج هزار واحد اعلام کرد و 15 هزار واحد دیگر در قالب بافت فرسوده و اجتماعی است      .
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: در مجموع حداقل تا خرداد ماه سال آینده 10 هزار واحد مسکونی با نظارت راه و شهرسازی در استان مازندران ساخته می شود.   
مهندس نظری قیمت مسکن در استان را نامتعارف اعلام کرد و پیش بینی کرد با اجرایی شدن این طرح ها از افزایش بی رویه قیمت مسکن کاسته شود           .
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: اراضی انتخابی برای ساخت مسکن در مناطقی است که امکانات زیربنایی به طور کامل دارند و نیاز به تحمیل هزینه زیرساختی همانند مسکن مهر را بر دولت و مردم ندارد.     
وی همچنین نداشتن ملک و زمین در شهر را یکی از شرایط برخورداری از مسکن در قالب این طرح ها اعلام کرد
در مازندران بیش از 58 هزار مسکن مهر اجرایی شد که 50 هزار از این واحدها به متقاضیان واگذار شد که بیش از نیمی از این واحدها در دولت تدبیر و امید تکمیل و تحویل شد .

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساخت 20 هزار واحد مسکن مازندران کلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود

فرماندار ایلام گفت: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری- امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت - در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان ایلام اظهار کرد: با عنایت به تاکید ریاست جمهوری در تسریع ساخت واحدهای نهضت ملی باید تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در پروژه نهضت ملی مسکن بیش از پیش پای کار باشند.

وی افزود: تمام ادارات با همکاری راه و شهرسازی در تأمین زمین برای باقیمانده تعهدات ایجاد شده همکاری لازم به عمل آورند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب برای پروژه‌های اولویت‌دار از نظر پیشرفت فیزیکی از طریق هماهنگی با بنیاد مسکن توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرا شود.

نادری تصریح کرد: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

وی با تشکر از بانک مسکن که پای کار بوده است، گفت: بانک‌هایی که در خصوص ارائه تسهیلات متعهد شده‌اند جهت مسکن همکاری لازم را نداشته‌اند باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر 747768

دیگر خبرها

  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود