Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان روز دوشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلی مهدیه اهواز گفت: عید سعید غدیرخم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از این رو باید جشن امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: مستکبران هیچگاه از مقابله انقلاب با زورگویان استقبال نکردند و همیشه بر سر راه انقلاب مردمی ما سنگ اندازی کرده اند.

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: دفاع از مستضعفان عامل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی است، اما مستکبران باید بدانند در این مسیر موفق نخواهند شد.

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان تصریح کرد: باوجود همه تلاش‌های مستکبران، انقلاب اسلامی هر روز قدرتمند‌تر از قبل شده و درحال پیشرفت است.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری افزود: دلیل این پیشرفت توکل ما بر خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) است، از سویی دیگر درخت انقلاب به وسیله خون شهدا آبیاری شده و هر روز تنومندتر می‌شود.

نماز عید سعید قربان صبح دوشنبه همزمان با سراسر کشور در مصلی ها، مساجد و امامزاده‌های استان با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در نقاط مختلف خوزستان اقامه شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشن عید سعید غدیرخم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبرانقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1229606 برچسب‌ها رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبرانقلاب دیدار می‌کنند
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت