Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@02:52:16 GMT

چالش بزرگ داماش گیلانیان؛ لیگ با 18 تیم آغاز می شود؟!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۹۲۷۳

چالش بزرگ داماش گیلانیان؛ لیگ با 18 تیم آغاز می شود؟!

به گزارش وانانیوز، 

باشگاه دسته دومی داماش گیلانیان بعد از اینکه در مسابقه جنجالی پلی آف مقابل نیروی زمینی با اشتباه داور شکست خورد و مجوز صعود به لیگ یک را نگرفت به دنبال حضور در این رقابت ها بود. در نهایت این تیم که به فینال جام حذفی مسابقات فصل گذشته نیز صعود کرد توانست امتیاز تیم دسته اولی کارون اروند خرمشهر را خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال نیز صحت این انتقال را تایید کرده است. انتقالی که درواقع نوعی مبادله امتیاز تیم های لیگ دسته دومی و دسته اولی است. داماش گیلانیان امتیاز تیم دسته دومی خود را به کارون اروند خرمشهر واگذار کرد و امتیاز این تیم را در اختیار گرفت و ظاهرا مبالغی هم بین دو باشگاه رد و بدل شده است. با این حال هنوز وضعیت حضور داماش گیلانیان در لیگ دسته اول فصل 99-98 قطعی نشده است. 

مدیران باشگاه داماش گیلانیان با چالش بزرگی به نام مجوز خروج از استان کارون اروند مواجه هستند و هنوز مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان مجوز خروج از استان را صادر نکرده است! این در حالی است که مسابقات قرار است از روز شنبه 26 مرداد آغاز شود. با این حال اگر هیات فوتبال استان خوزستان و اداره کل ورزش و جوانان این مجوز را ندهند در آنصورت ممکن است حضور داماش در لیگ دسته اول با مشکلاتی جدی مواجه شود.

اگر داماش نتواند این مجوز را بگیرد شاید با وجود همه تلاش های مسئولان، لیگ دسته اول در فصل آینده بازهم با 18 تیم آغاز نشود!

داماش گیلانیان هم انگار مدام باید در وسط این چالش ها باشند از بازی جنجالی با نیروی زمینی گرفته تا فینال جام حذفی و حالا هم خرید امتیاز یک باشگاه لیگ دسته اولی!

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت بزرگ‌راه هرات - غور

ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا در مراسم گشایش کار ساخت بزرگ‌راه هرات - غور گفت که حکومت سرپرست در کنار ساخت بزرگ‌راه‌های کشور، قرار است کار راه‌های میان ولایتی را نیز آغاز کند.

معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا افزود: «کار روی بزرگ‌راه‌های کشور عملا شروع شده است از جمله کابل-قندهار دهلیز واخان و ساخت سرک‌ها افزون بر شهر کابل در شهرهای بزرگ دیگر.»

بزرگ‌راه هرات - غور از بزرگ‌راه‌های مهم افغانستان است که حوزه غرب را از طریق بامیان و میدان وردک به پایتخت متصل می کند.

به گفته‌ی مسئولان، کار ساخت این بزرگ‌راه به علت گذر از بخش‌های کوهستانی و مرکزی کشور، پیچیده و زمان‌گیر است.

نوراحمد اسلام جار والی هرات گفت: «این سرک بسیار پیچیده است کار آن که یک سرک بین‌المللی است تکنولوژی پیش‌رفته و سرمایه هنگفت می‌خواهد.»

این بزرگ‌راه از طریق ولسوالی‌های پشتون زرغون، اوبه وچشت شریف، هرات را به ولایت غور وصل می‌کند.

بزرگ‌راه هرات - غور به طول ۴۸۰ کیلومتر و عرض دوازده متر قرار است در جریان پنج سال ساخته شود.

بودجه این پروژه ۴۵۰ میلیون دلار است که از سوی حکومت سرپرست افغانستان فراهم می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • آغاز ساخت بزرگ‌راه هرات - غور
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است