Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@13:56:48 GMT

الزامي شدن سوخت گيري با کارت شخصي

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۹۵۴۸

الزامي شدن سوخت گيري با کارت شخصي

خبرگزاری آریا- استفاده از کارت سوخت از 22 مرداد در جایگاه‌های عرضه بنزین شهر‌های تهران، کرج، اصفهان و تبریز الزامی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با اعلام این خبر گفت: برای همه کسانی که کارت بانکی خود را به عنوان کارت سوخت معرفی کرده اند و یا درخواست المثنی کارت سوخت داده اند، کارت سوخت المثنی صادر شده که به تدریج در حال ارسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نحوه پی گیری کارت المثنی
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: کسانی که تاکنون کارت سوخت المثنی خود را دریافت نکرده اند می‌توانند با مراجعه به سایت www.epolice.ir و ورود پلاک خودرو، از وضعیت صدور کارت سوخت خودروی خود مطلع شوند و با کلیک بر روی شماره پیگیری داده شده، از سایت شرکت پست آخرین وضعیت ارسال کارت خود را پیگیری کنند.

کسانی که تاکنون کارت سوخت المثنی خود را دریافت نکرده اند به سایت www.epolice.ir مراجعه کنند
رضایی گفت: برای همه افرادی که کارت بانکی خود را به عنوان کارت سوخت معرفی کردند کارت سوخت المثنی صادر شده است و با اولویت چهار کلانشهر تهران، اصفهان، تبریز و کرج برای مالکان خودرو‌ها ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه هزینه صدور کارت این افراد، هنگام دریافت تحویل می‌شود افزود: به مردم توصیه می‌کنیم که برای مطلع شدن از وضعیت کارت سوخت خود، هرچه زودتر حداقل یک بار از این کارت سوختگیری کنند تا هنگام محدود شدن کارت‌های جایگاه داران، دچار محدودیت نشوند.
 
اهداف الزامی شدن کارت سوخت
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران، هدف از الزامی شدن کارت سوخت شخصی را، برنامه ریزی برای ارائه خدمت بهتر و جلوگیری از قاچاق سوخت دانست و گفت: هموطنان مطمئن باشند که هیچ محدودیتی در عرضه وجود نخواهد داشت و تا زمانی که مطمئن نباشیم همه مردم کارت سوخت دریافت نکرده اند این محدودیت برای آن‌ها مشکل ایجاد نخواهد کرد و همچنان کارت سوخت جایگاهداران گرچه به صورت محدودتر از قبل، فعال است.
 
آمار درخواست صدور کارت سوخت المثنی
وی با اشاره به اینکه هم اکنون درخواست صدور بیش از دو میلیون و 600 هزار کارت سوخت المثنی ثبت شده است که طبق زمان بندی در حال تولید و پاکت گذاری و ارسال است اضافه کرد: همه جایگاه‌های سوخت کشور، هم اکنون قابلیت عرضه سوخت با کارت‌های شخصی را داراست و در طول سفر‌های تابستانی در شهر‌هایی که این محدودیت ایجاد شده، از کارت جایگاه داران استفاده خواهد شد.
به گفته رضایی هم اکنون هیچ محدودیتی در صدور کارت سوخت جدید وجود ندارد و زیرساخت‌های خوبی ایجاد شده است که قابلیت صدور کارت به هر تعداد فراهم است.
 
اولویت تولید و صدور کارت سوخت
وی با بیان اینکه اولویت تولید کارت به ترتیب شهر‌هایی است که قرار است در آن‌ها محدودیت عرضه ایجاد شود افزود: در مرحله نخست، از 20 مرداد ماه، استفاده از کارت سوخت شخصی در چهار کلانشهر تهران، اصفهان، تبریز و کرج الزامی می‌شود و در مرحله بعد و پس از حصول اطمینان از اینکه همه مردم کارت سوخت دارند، در سایر کلانشهر‌ها و در مرحله آخر در سراسر کشور این طرح اجرا خواهد شد.

تکلیف افرادی که رمز کارت سوخت شان را فراموش کرده اند
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران در خصوص کارت‌های سوختی که رمزشان فراموش شده است نیز گفت: افرادی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند می‌توانند تا 16 شهریور با مراجعه به جایگاه‌های سوخت و وارد کردن 4 شماره پایانی کدملی فردی که نامش در پشت کارت سوخت به عنوان مالک قید شده است نسبت به تعویض رمز کارت سوخت خود اقدام کنند، اما بعد از این زمان (16 شهریور)، این قابلیت غیرفعال خواهد شد.
 
توصیه به مالکانی که کارت سوخت دریافت نکرده اند
رضایی همچنین به مالکانی که کارت سوخت دریافت نکرده اند توصیه کرد قبل از اقدام برای دریافت کارت سوخت المثنی، به سایت www.epolice.ir مراجعه و پی گیری کنند کارت سوخت آن‌ها در کدام باجه معطله ادارات پست وجود دارد چراکه بیش از 500 هزار کارت هوشمند سوخت تولید شده در باجه‌های معطله پستی وجود دارد.
وی افزود: برای دریافت کارت سوخت المثنی، مالکان خودرو‌ها باید به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: الزامی شدن سوخت گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم منتشر شد.

حافظان قرآن کریم که در این دوره از آزمون‌ها شرکت کرده اند می‌توانند کارت ورود به آزمون مرحله اول خود را با وارد کردن کد ملی داوطلب از اینجا دریافت کنند.

آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند؛ لذا به کسانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شده و قبول شوند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

کد خبر 6090077 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان