Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@21:06:44 GMT

عرضه 30 هزار رأس گوسفند در سطح تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۹۷۵۸

عرضه 30 هزار رأس گوسفند در سطح تهران

خبرگزاری آریا- سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران: امروز 30 هزار رأس گوسفند در 24 مرکز بهداشتی سطح تهران عرضه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید سعید راد مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران در حاشیه راه‌اندازی جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در میدان کتاب گفت: 24 مرکز عرضه و ذبح بهداشتی دام در تهران و مناطق 22 گانه شهرداری مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مزیت جایگاه‌های عرضه دام در این است که دامپزشکان در محل حضور دارند و بر مراحل ذبح نظارت می‌کنند و در هر مرحله که تشخیص بدهند دام دارای بیماری است به قرنطینه منتقل می‌شود.
راد با بیان اینکه دام زنده امروز با قیمت هرکیلوگرم 47 هزار تومان عرضه می‌شود، اظهار کرد: هر رئیس اتحادیه و دامداری که دام خود را با قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد حاضریم در اینجا عرضه کنیم.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بارتصریح کرد: چنانچه در هر مرحله دامپزشک تشخیص دهد لاشه دام ناقل بیماری است، غرامت آن پرداخت یا دام سالم تحویل می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی افزود: همه مراکز ما امروز از ساعت 5 بامداد تا ساعت 15 اقدام به ارائه خدمات فروش و ذبح گوسفند می‌کند و همه خدمات در این مراکز رایگان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عرضه گوسفند تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سیطره» نوشته کیانوش گلزار راغب شامل خاطرات نادر کیانی در اردوگاه کومله، به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سوم رسیده و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

این کتاب خاطرات هفت سال نفوذ نادر کیانی از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسوول پذیرش این سازمان رشد می‌کند.او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت فراوان به کشور باز می‌گردد و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.

آیین رونمایی این کتاب با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مرتضی سرهنگی نویسنده پیشکسوت حوزه دفاع مقدس، خانواده قربانیان ترور گروهک‌ها و تعداد کثیری از چهره‌های فرهنگی، عصر چهارشنبه ۲۹ شهریور در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

چاپ سوم کتاب «سیطره» با ۲۸۳ صفحه، شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6093222 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار