Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ سیف الله نوایی، رئیس کلانتری 140 باغ فیض در تشریح این خبر بیان داشت: طی تماس های حاصله با مرکز سامانه پلیسی در روز شنبه هفته جاری، مشخص شد افرادی در یک خانه متروکه در دره فرحزاد به اعمال مجرمانه ای روی آورده اند و به این ترتیب 24 ساعت خانه اعلامی تحت نظر پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اولین بررسی ها، اظهارات افراد تماس گیرنده با مرکز سامانه پلیسی به تایید رسید و با اعلام به مقام محترم قضائی، پلیس برای دستگیری متهمان در ساعت حضور همگی این افراد در محل اقدام کرد که در نتیجه چهار نفر شامل یک خانم و سه آقا دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه متهمان به کلانتری دلالت داده شدند و در بازرسی از خانه مقداری لوازم سرقتی به ارزش نیم میلیارد تومان کشف و ضبط شد که در بازجویی از متهمان مشخص شد این اموال همگی سرقتی می باشند و متهمان که بین 30 الی 35 سال سن داشتند این اموال را در ازای دادن مواد مخدر به سارقان دریافت کرده بودند.

بنابراین گزارش، پرونده ای در این زمینه تشکیل شده است و مالباختگان می توانند برای شناسایی اموال سرقتی خود به کلانتری مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف و ضبط مواد مخدر برنا کشف اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کد خبر 6096357

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت